pijn na curretage

Discussion in 'Miskraam' started by Lissy85, Nov 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lissy85

Lissy85 Lid

Sep 17, 2014
    9
    0
    0
    Den Haag
    Hallo iedereen,

Ik heb vorige week maandag een curretage gehad, harte klopte helaas niet meer.
    De eerste dagen beetje pijn en weinig bloedverlies.
    nu zijn we et weekend naar valkenburg geweest, veel wandelen en kerstmarkten afstruinen.
    nu kreeg ik opeens meer pijn, alsof men stoelgang niet goed zat, terwijl dit geen probleem is.
    kan soms bijna niet zitten omdat ik steken krijg rond men anus en soms aan de voorkant. Ook met plassen en opstaan enz krijg ik steken. Pijn die zich ff opbouwd en dan weer afzakt.
    heb sinds gister ook meer bloedverlies waar ik wel van schrok.

Iemand ervaring of tips of adviezen??
    Ga vanmiddag weer voor et eerst werken maar twijfel..
    pijn is te doen maar toch. Werk in redelijke steriele omgeving en het is staand werk.. moeilijk!!

Alvast bedankt!!
    Groetjes liss

2. bien78

bien78 Lid

Sep 23, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook vorige week maandag curettage gehad. Volgens mij is het normaal en herken ik het. Schrikken is het wel... bloedverlies. Maar klachten komen overeen.

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Ik heb weinig pijn gehad, wel 1 dag wat idd voelde als erge darmpijn, toen ik dacht dat het bloedde (wat weinig was) voorbij was, is het toch weer begonnen en erger dan de eerste keer.
    Als je veel last houd of het niet vertrouwd, zou ik toch even aan de bel trekken.

4. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Denk dat je een beetje teveel hebt gedaan. Bij mij duurde het bijna een week voordat ik weer normaal kon functioneren. Dat is bij iedereen anders. Neem wat meer rust. En als je koorts krijgt of het gaat stinken dan moet je direct bellen.

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Het is een operatieve ingreep. Op zich wel logisch dat je meer pijn en bloedverlies hebt, als je het hele weekend gestaan en gelopen hebt. Je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen. Dus rustig aan!

6. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

May 11, 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Ik heb die steken ook gehad, duurde gelukkig maar een paar dagen.. Bloedverlies was eerst weinig en werd daarna wel iets meer. Het zou dus allemaal vanzelf weer minder moeten worden/over moeten gaan;) Als je het niet vertrouwt gewoon de gyn bellen! Maar dit klinkt wel heel bekend hoor dus zou me geen zorgen maken;)

Sterkte hoor!

7. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

Jan 5, 2012
    4,525
    2
    36
    Als pijn aanhoudt en bloedverlies steeds meer en weer minder wordt, kan het ook een rest zijn. Even in de gaten houden dus.

8. Lissy85

Lissy85 Lid

Sep 17, 2014
    9
    0
    0
    Den Haag
    Thanks iedereen!!
    Beetje gerustgesteld, vanmiddag toch de gynaecoloog gebeld. En ook die zei dat ik waarschijnlijk te veel heb gedaan en dat men lichaam nu zegt dat et genoeg is. Advies gekregen rustig aan te gaan doen, en temperatuur in de gaten houden voor et geval dat..
    vandaag 4 uurtjes gewerkt.. ging wel maar toch twijfelen om deze week helemaal nog niet te gaan werken.. moeilijk hoor!

Iig bedankt iedereen!

9. Lissy85

Lissy85 Lid

Sep 17, 2014
    9
    0
    0
    Den Haag
    Heb sinds gisteravond ook veel meer bloedverlies. Voel het gewoon uit me lopen en met plassen is alles echt donkerrood van et bloed. Best veel..
    Afwachten???

Kreeg gister van de arts ook de vraag of et men menstruatie kon zijn???
    Maar een week na curretage lijkt dit niet mogelijk toch???

10. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

Jan 5, 2012
    4,525
    2
    36
    Nee, dat klinkt als een rest. Ik zou toch even bellen. Met een echo kunnen ze het zo zien.

11. em3

em3 Actief lid

Feb 25, 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Die krampen aan de onderkant herken ik ook ja. Ze hadden mij ook gerust gesteld. Echt heel naar gevoel. Ik ben pas na een week gaan werken. Ook staand werk. Maar na twee dagen werken weer ziek gemeld. Krijg er meer buikpijn van en heb nu ook meer slijm zegmaar. Heel onprettig gevoel.

Share This Page