misschien komt je pendel uit deze keer! Ik duim voor je! We gaan gelijk op zeg! Leuk! Het duurt ook heel lang voordat je weer kunt testen.. Maar je houdt hoop hé! Dat heb ik ook, ik blijf hoopvol, zelfs deze ronde!
Meestal komt het wanneer je het niet verwacht...... Vanochtend was mijn temp weer hoger, dus dat klinkt hoopvol. Maar ja wat ik al eerder aangaf.... ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Misschien is dat bij mij altjid wel zo. Vind het nu wel spannend nu je meer bewijs heb met het tempen zeg maar. Nu nog 6 dagen wachten en dan kan ik eventueel testen. (als het nog nodig is dan!) Heb ook weer een nieuwe pendel en die zegt januari 2008. Hoop eerlijk gezegd dat de eerste uitkomt hihi. Wanneer wil jij eventueel gaan testen?
volgende week dinsdag? Maar eerst maar eens overtijd zijn hihi! Las net in andere topics dat je temp. pas 1 dag voor NOD daalt als je ongi wordt.. Dus dat is ook weer lastig... pfffff het is ook wel wat die zwangerschapsperikelen! Ik zit steeds op hm.com te kijken bij de zwangerschapskleding.. ik hoop zo dat ik ze bijna kan bestellen! Wanneer ga jij testen?
Ik denk dat het bij iedereen anders is. Ik heb tot nu toe altijd gele afscheiding gehad voor mijn NOD. Ben benieuwd of ik dat blijf houden als ik zwanger ben.
ja bij mij is het ook wel vrij normaal hoor.. heb nu wel steekjes bij mijn rechtereierstok.. Maar ja hoop blijf je houden. Ik hoop dat we allemaal een posi test in de handen houden binnenkort!
He Jeldou wil eigenlijk woensdag testen maar denk dat ik maandag al niet meer kan wachten als ik nog niet zo veel voel. ZO vind het zo vet spannend nu Temp ziet er gewoon goed uit. Hoop gewoon dat het deze keer raak is. We hebben echt ons best gedaan
Begreep alleen van ervaren tempers ( ) dat temp meestal 1 dag voor je ongi wordt ineens daalt. Deze temp zegt dus niet zo veel....
nou hier wel allerlei steekjes. Mijn borsten voelen al een paar dagen aan als blauwe plekken. Maar goed, deze symptomen heb ik ook al eens eerder gehad. Dus we blijven rustig, ik wacht eerst het weekeinde even af...Dan maandag, dinsdag en pfff misschien woensdag ook nog wel hiihi!
Klopt ja, bij mij daalt 'ie altijd twee dagen voor m'n NOD. Sinds ik dat door heb, heb ik nooit meer een zwangerschapstest verspilt. Dat is weer een voordeel . Maar ik hoop voor jou dat 'ie lekker hoog blijft !
nou ik heb nog steeds afscheiding hoor.. om weer even ontopic te komen Niet liters ofzo, maar elke dag wat.. Na ja, ik denk niet dat het raak is.. helaas.. ik denk dat het dinsdag of woensdag weer rode duivels dag is.. pfff... het is steeds vervelend zo lang wachten..
Bij mij daaltie meestal pas op dag 2 van de nieuwe cyclus... dus jullie snappen wel dat ik regelmatig op de zenuwbank zit..
ah jakkie idd, dan weet je ook niet waar je aan toe bent! Dames, ik hoop het zo voor ons allemaal.. alles op zijn tijd!
Vanochtend was ie iets gedaald. Vrees dat ik echt weer aan een nieuwe ronde begin. Gisteravond krampjes en vanochtend ook. Bleh! IK WIL ZWANGER ZIJN! Sorry, dat moest er even uit
Jaaaaaaaaaaaaaa ik ooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk! Ik wil zoo graag, mijn acupunc. zei al; je moet er niet teveel mee bezig zijn (zegt hij steeds) want dan komt het vanzelf! Tsjonge hoe kan je het nu van je afzetten! Dat lukt toch gewoon niet! Ik snap hem best, maar hij zegt het steeds, en daar baal ik wat van.. Want ik wil gewoon heel graag en wil liever niet een jaar of 2 jaar wachten.. Maar ja dat wil niemand! greetz
@jeldou, we gaan weer gelijk op en ondanks dat het voor mij ook pas ronde 4 is ben ik megaongeduldig! Je hebt er niet veel in te willen natuurlijk maar wat lijkt me dat vreselijk als jaren bezig moet zijn ik hoop dat ons dat niet overkomt....respect voor de mensen die er dan ondanks alles toch de moed in blijven houden