weer aan de slag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bientje, 21 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Oh heerlijk we hebben een prachtige reis gemaakt door Borneo en Maleisië. De malariatabletten zijn uit mijn lijf...menstruatie is doorgebroken.

Eindelijk mogen weer gaan klussen voor ons eerste wondertje....het lijkt net of de baby kriebels erger zijn dan ooit te voor. Ik ben nu bijna een jaar pilvrij en om mij heen zijn veel vriendinnen bevallen of nog in verwachting. Al die prulletjes in mijn armen...kleintjes van ander half mee aan je hand laten stappen...oh wat hoop ik dat dit ook voor ons is weggelegd.

Zit maar één ding op en dat is lekker aan de slag gaan en zien wat er gebeurd.

Ik ben weer helemaal terug!

Liefs Sabine :)

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Sabrine,

Natuurlijk is het voor jullie ook weggelegd. Veel klusplezier en de natuur lekker zijn gang laten gaan. Hopelijk ben je snel zwanger. Heb je een lekkere vakantie gehad?

groetjes,
    vruchtje

3. Mariek

Mariek Lid

4 sep 2007
    26
    0
    0
    Heerlijk he, die rammelende eierstokken! ;)
    Ieder beebje dat ik zie wil ik wel mee naar huis nemen, hihi. Heel veel succes gewenst en hopen dat t vlug raak is voor jullie!

Groetjes!

4. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Hoi Vruchtje,

ja we hebben een heerlijke vakantie gehad. We zijn ook heel blij dat we dit nu hebben gedaan. We hebben er dan ook van genoten tot in onze kleinste teen ;)

Jullie ook veel klusplezier en hopelijk spreken we elkaar snel onder een andere topic.

Greetz Sabine

Deel Deze Pagina