In januari had ik een vroege miskraam gehad bij 7 weken (14 Jan). 19 januari moest ik naar de verloskundige alles was al schoon ze zeiden dat ik gewoon moest wachten tot na de bloeding en dat ik dan gewoon weer zwanger kon worden, ook de tets was al negatief. Ik vond het natuurlijk vreselijk, en was verdrietig. Na een paar dagen ben ik er anders naar gaan kijken, ja ik was verdrietig maar mijn lichaam had het wel mooi geregeld, het zou niet goed zijn geweest dacht ik. Met deze gedachte zjn we doorgegaan voor een volgende poging. Op 29 januari had ik vruchtbaar slijm geconstateerd en manlief was er ook wel voor in. Vanochtend een test gedaan, er kwam direct een dikke plus op het scherm!! zoooo blij!!! dit had ik niet verwacht!!! Nu maar hopen dat deze wel blijft zitten. Hebben nog meerdere mensen hier ervaring mee?
Yes ikke... Ik hoop ook dat deze wel blijft plakken... Vandaar dat ik wat extra "paniekerig" ben deze x.. Ik wil zo graag genieten, maar ik wil eerst een eerste goede echo Gelukkig heb ik deze woensdag ochtend al!
Gefeliciteerd meid. Ik snap dat het erg onzeker is. Maar als je nod eenmaal geweest is gaat het merendeel van de zwangerschappen toch echt goed. Ik had begin december een miskraam en 24 december mn positieve test. Heb al 3 echo's gehad en alle 3 prachtig. Je kan een vroege echo aanvragen om wat gerust te worden
Gefeliciteerd! Ik herken je ervaring. Na een miskraam bij 6 weken een gewone cyclus gehad, daarna direct weer zwanger. Maar ook dit werd een vroege miskraam (tussen 4 en 5 weken). Nu weer direct zwanger met een mooie positieve test! Ik ben echt behoorlijk gespannen en hoop dat het dit keer blijft plakken. Ik zal blij zijn als de eerste echo een mooi gezond vruchtje laat zien!
Ja helaas ook ervaring mee was 6,5 week zwanger toen het misging. Direct de volgende ronde weer zwanger zie onderschrift tot nu toe gaat het met de kleine allemaal super en ik veel klachten maar ach Gefeliciteerd ik duim met je mee dat deze blijft plakken
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier ook ervaring, anderhalve maand na m'n miskraam had ik weer een positieve test in handen en precies 11 maand na de miskraam is ons mooie dochter geboren. De eerste 20 weken vond ik erg spannend, daarna begon ik langzaam te genieten.
hoi Givenchy, ja dat kan ik me voorstellen, dat heb ik inderdaad ook een beetje. Heeel veel succes met je echo!! Ik hoop dat alles goed is!
Hallo lieve meiden, bedankt voor jullie reacties en felicitaties, ik ga van het positieve uit, en hoop dat het goed gaat. Als ik de meeste verhalen lees van jullie komt het wel goed. Het is zooo spannend! Ik kan gelukkig een vroege echo krijgen dus ga maandag bellen. Met moeders voor moeders wacht ik dit keer tot na de 8 weken echo, ik vond het zo vervelend dat ik ze moest afbellen na een week urine. En Whoopie, ik ga voor je duimen!!!!succes!
Hier hetzelfde verhaal! Vier weken geleden kwam er een miskraam op gang, afgelopen zaterdag weer een positieve test in handen. Ik vind het nog wel wat enger dan de vorige keer, moet ik zeggen. Tussendoor geen menstruatie gehad, trouwens, jullie? Enig idee waar je dan begint met tellen....?
Allereerst van harte gefeliciteerd! Jouw verhaal klinkt best wel als die van mij!! In juni een vroege miskraam gehad (5/6 weken). Die week heel verdrietig maar daarna toch wel gerust gesteld dat baarmoeder en eierstokken er goed uitzagen en ik spontaan zwanger kon worden. Daarna 1x ongesteld geweest... Na 10 dagen had ik last van menstruatiekrampen. Ik voor de zekerheid naar de gynaecoloog geweest voor een 2e echo. Die zei er staat al een follikel op springen. Dus die week zijn we ervoor gegaan! (haha) en het resultaat zit nu 30 weken in mijn buik en ben uitgerekend in april. Ik heb overigens heel lang niet geloofd dat er werkelijk een kindje in mijn buik aan het groeien was en was ook onzeker. Hoop dat je snel een kloppend hartje gaat zien en wens je een fijne zwangerschap!
Gefeliciteerd!! Hier ook hetzelfde. 3 maanden geleden een miskraam gehad en had gisteren een positieve test!! Super blij natuurlijk, maar ik vind het toch ook wel heel spannend! Eerst maar eens voorbij de zes weken zien te komen...
Hoi Allemaal wat fijn om deze positieve verhalen te lezen, dat helpt mij echt! Bedankt hiervoor! Girafantje, ik had vruchtbaar slijm, dat was heel duidelijk ik heb toen 2 weken terug geteld om de duur te bepalen. dat bleek dus slechts 1 dag na mijn miskraambloeding te zijn. De verloskundige heeft ook gezegd dat je als je een miskraam krijgt, je dit vaak als een nieuwe cyclus kan beschouwen (als alles vanzelf schoon is geworden, anders duurt het langer zo'n 6 weken). Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Spannend meid en gefeliciteerd! Hier ook soortgelijk verhaal. Na vroege mk met 6 wk een gewone cyclus gehad en daarna direct weer zwanger. Ik ben ook best angstig geweest maar inmiddels de 12 weken bereikt.
Gefeliciteerd!! Ik was er ook snel bij, was zwanger na 1 poging helaas heb ik een missed abortion gehad, bij de 7 weken echo bleek het al gestorven te zijn bij 5 weken, curettage gehad de hele mikmak ik heb wel mijn 1ste menstruatie afgewacht en daarna was het meteen weer raak.. Na 5 weken begon ik weer bruinbloed te verliezen ik dacht meteen thats it weer een miskraam, weer een vroege echo geregeld eenmaal daar, na de langste week van me leven bleek er niet 1 maar 2 hartjes te kloppen, mijn lichaam had zeker wat goed te maken en het bloeden kwam van een hematoom, die nu weg is gelukkig!! Wel is het zo door de eerste miskraam de angst er goed in zat en heb elke week wel een echo laten maken en elke week waren ze weer gegroeid, het gaat super goed tot nu toe en morgen mijn termijn echo, voor ik wordt doorgestuurd naar de gynaecoloog... Het is moeilijk om vertrouwen te hebben na een miskraam maar geloof me er moet heel wat mis zijn wil een vruchtje loslaten want naast het bloeden had ik ook weeën van die hematoom en ze zitten er nu allebei nog! het was de eerste keer ind niet goed maar het maakt het niet minder pijnlijk, je durft niet meer onbezorgd blij te zijn elk pijntje word je bang.... Probeer ervan te genieten want het is en blijft een wonder!! xoxo
Hier hetzelfde. 21 december miskraam. Half januari kreeg ik last van misselijkheid. Na een aantal dagen toch maar een test gedaan. En ik was weer zwanger. Maar ik had zoveel moeite met geloven. Ik heb 3 testen gedaan. Zelfs toen ik in het ziekenhuis kwam voor de echo dacht ik nog dat mijn lichaam mij voor de gek aan het houden was. Pas toen ik het kloppende hartje zag geloofde ik pas dat ik zwanger was.