Advies!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marie1984, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marie1984

Marie1984 Lid

20 okt 2013
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou graag jullie advies willen.

Ik ben ongeveer 6 maand gestopt geweest met de pil, mooie cyclus 25 tot 28 dagen elke kaar.
    Nu ben ik op vakantie geweest en heb ik de pil weer (1 strip) gebruikt omdat ik niet ongesteld wil worden op vakantie.
    3 maart ongesteld geweest en niet meer begonnen met de pil. heb dus 1malig de pil geslikt.

Nu zou ik dus uiterlijk vandaag ongesteld moeten worden, gezien mn vorige cyclus. Maar ben nog niet ongesteld. Wanneer zou ik kunnen testen? Morgen of toch maar even wachten?

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meid!
    Als je 3 maart ongesteld bent geweest, was dat je laatste onttrekkingsbloeding van de pil.

Dan moet je lijf ontpillen en je weet niet hoelang dat duurt. De kans is niet groot dat je cyclus METEEN is opgestart dus ZEER waarschijnlijk word je pas later ongesteld.

Na het stoppen met de pil kun je beter eerst wachten tot je echte menstruatie opstart; dan kan je zien hoelang je eigen cyclus duurt.

3. Marie1984

Marie1984 Lid

20 okt 2013
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, ik ben dus met de pil gestopt 6 maand geleden. Werd toen gelijk keurig ongesteld. Daarom juist. Nu nog niet...
    zou dat dan komen omdat ik 1 keer een strip tussendoor gebruikt hebben?

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Oh; je zei; gestopt geweest met de pil, dus ik dacht dat je zolang gestopt was en toen weer begonnen.

Je kunt weer aan het ontpillen zijn omdat je lijf in de war is door die extra pilstrip ja.

Ik zou wachten tot je menstruatie komt; zo niet, dan over een week of 2 testen :)

5. Marie1984

Marie1984 Lid

20 okt 2013
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dan nog geen menstruatie te hebben en ga zeker testen, vast voor die tijd al ;)

6. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Gewoon nu al testen hoor. Bij mijn eerste was ik direct zwanger na 10 jaar pilgebruik. Getest op dag 28 en meteen een knaltest. Ontpillen is echt niet per se nodig. Bovendien weet je dan tenminste waar je aan toe bent. Succes!

7. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    Gezien ej wel weer hormonen hebt geslikt voor die week zit het wel weer in het lcihaam en het lichaam moet dat eerst weer ``verwerken`` het kan dus heel goed mogelijk zijn dat je cyclus hierdoor van slag is

8. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ik zou even testen, je weet nooit. Is het niks even wachten en een week later nog eens testen. ;)
    Weet je waar je aan toe bent en doe je ook geen dingen die kwaad kunnen voor een eventuele zwangerschap.
    Ik was wel onmiddelijk zwanger na het stoppen van de pil, cyclus was perfect opgestart.

9. Marie1984

Marie1984 Lid

20 okt 2013
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja toen ikmdus een half jaar geleden stopte met de pil was ik daarvoor 13 jaar aan de pil. Gelijk mooie cyclus. Kan goed zijn dat mn lichaam nu van slagmis omdat ik gewoon even een maandje de pil heb geslikt. Als ik voor het einde van de dag geen menstruatie heb ga ik naar de kruidvat, testje halen. Spannend!

De vorige cyclussen voelde ik ook altijd van alles, dacht ook elke keer dat ik zwanger was. Had me voorgenomen nu niet meer zo bezig te zijn en heb ook afgelopen maand nergens last van. Nu nog steeds geen opvallende dingen...... we zien wel! En jullie horen het morgenochtend!

10. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Meiden,

Ik zit met een rare situatie,
    ik ben al een aantal dagen aan het testen met ovulatietesten.
    gisteren was ie bijna positief.. normaal heb ik dag daarna een knaller alleen nu is ie minder duidelijk als gisteren..
    Iemand enig idee wat voor conclusie ik hieruit kan trekken?

11. Marie1984

Marie1984 Lid

20 okt 2013
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik die testen nooit..... durf het niet te zeggen hoe dat werkt..

12. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    @maybee2
    Wanneer heb je gisteren getest? Ik moet eigenlijk wel 2 x per dag, kan ´s ochtends er tegenaan zitten en dan knalt hij ´s avonds en dan de volgende ochtend is hij alweer lichter.. Of misschien teveel gedronken? Dat kan ook invloed hebben!

13. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Gisteren ochtend rond half 12 geloof ik.
    Nee heb vanochtend niet teveel gedronken.. En nu hij opgedroogd is is ie alweer wat donkerder als net maar geloof dat ze nu bijna gelijk zijn aan elkaar.
    Vind het maar raar.
    Jaa heb nog niet genoeg testen in huis, net besteld:p
    We blijven nog maar even doortesten, denk dat ik inderdaad wel 2x per dag moet gaan testen als ie donkerder word.. alleen kan vanavond nog niet:(

14. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    En heb al 2 cyclussen geen cervixslijm meer :( dat snap ik ook niet helemaal...

15. Marie1984

Marie1984 Lid

20 okt 2013
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog niet ongesteld en test negatief :(

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik zou over een week nog eens testen. Ik ook gelijk zwanger na t stoppen van de pil na 4 à 5 jaar pilgebruik.
    Op dag 26 bij mij negatief dag 31 was hij echt positief! :) succes

17. Marie1984

Marie1984 Lid

20 okt 2013
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben wel benieuwd, heb rare last van mn liezen of daar in de beurt en onder in de buik het gevoel dat iets uitrekt, ook ontzettend last van onderrug.

En dit zijn niet de symptomen die ik normaal heb als ik ongesteld ben. Dan heb ik last van rommelende darmen en buikpijn........

Deel Deze Pagina