gele afscheiding

Discussion in 'Zwanger worden' started by Marieke1983, Sep 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi allemaal,

ik heb mijn banner vanochtend op dag 1 gezet, omdat ik al 2 dagen krampen heb en vanochtend echt wakker werd met het gevoel ongi te zijn geworden. heb er zonder te kijken een tampon ingedaan en verder niet aangedacht. maar nu blijk ik niet ongi te zijn maar gele afscheiding te hebben. heb ik echt nog nooit gehad! het staat bij de online zwangerschapstest als symptoom, maar kan het niet ook net als bruine afscheiding een teken van komende ongi zijn?

groetjes Marieke

2. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
  3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

4. mmooii

mmooii Actief lid

Aug 23, 2008
    269
    0
    0
    Ik zal er ook gewoon maar een testje op wagen!
    Succes! ;)

5. Marieke1983

ik wil wel maar durf niet :oops:
    heb sowieso met mijn vriend afgesproken dat ik pas zaterdag test, maar serieus, ik durf echt niet!

6. sinada

sinada Niet meer actief

meid wat spannend. Ik had hetzelfde en kijk eens naar mijn banner.
    je kunt beter nu zekerheid hebben dan tot zaterdag in de stress

7. Catje86

Catje86 Bekend lid

Sep 1, 2008
    602
    0
    0
    ik had gister ineens een minuut ofzo extreme ongi krampen en veel gelig slijm/afscheiding. Dus heb toen een ovu-test gedaan er er kwam een 2e streepje (overigens wel vaker gehad voor nod),vandaag weer een ovu test en de 2e streep lijkt donkerder te worden. Maarja,ga nergens van uit hoor. Heb nu nog steeds gele afscheiding,normaal verlies ik niks vanaf mijn ei tot nod. Dusja nog even afwachten!

8. Marieke1983

heb net een clearblue gekocht en ga hem zaterdag met ochtendurine doen. wish me luck! [-o<

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Oh marieke1983 dat had ik vandaag ook, maar ik heb al getest en die was negatief , ik weet t ook ff niet meer volgens mij is mijn cyclus in de war na mk

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    And i wish you luck

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    And i wish you luck

12. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    ik zou idd een testje doen :D dat had ik ook namenlijk
    sucses

liefs ancie

duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

strooi met hcgtje hcg hcg hcg hcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcghcg hcg hcg

13. Marieke1983

haha Ancie, dat vind ik lief! :D

14. mmooii

mmooii Actief lid

Aug 23, 2008
    269
    0
    0
    Ik zal heel hard voor je duimen zeg!
    BEn wel benieuwd!
    Laat je het weten? Bedoel ik heb anders van nu tot zaterdag kramp ik mn vingers van het draaien en weet ik niet eens of het geholpen heeft! ;)
    Succes!
    En ik vind het knap dat je tot zaterdag kan wachten! Zou ik weer niet kunnen joh!

15. Marieke1983

weet je wat het is, ik zou liever helemaal niet testen! ik ben zo bang dat het negatief zal zijn, omdat ik graag wil (natuurlijk) maar ook omdat ik me gewoon niet kan voorstellen dat ie positief zal zijn. op koppijn na voel ik me prima namelijk.
    zolang ik nog geen negatieve test heb gehad kan ik mezelf nog in de waan laten dat het raak is.
    (heel erg, ik weet het :oops: )

16. Marieke1983

oh en natuurlijk laat ik het weten! op mijn vriend na zullen jullie de eersten zijn!

17. mmooii

mmooii Actief lid

Aug 23, 2008
    269
    0
    0
    Ken t gevoel wel hoor....
    Maar op een gegeven moment moet je wel! Nu maak je jezelf ook alleen maar gek als je het niet weet!
    Je gaat op alle symptomen in je lichaam letten en je weet niet waar je aantoe ben!
    Dat is ook niks lijkt me!
    Maar als je tot zaterdag wil wachten gewoon doen hoor!
    ;)

18. Marieke1983

ik heb het mijn vriend beloofd.. dus zal het maar braaf doen ;)
    bovendien is zaterdag de eerstvolgende gelegenheid dat we samen kunnen testen, en dat wil ik eigenlijk wel.

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik had liever een negatieve test dan mezelf de hele tijd afvragen: zou het, zou het?

Je hebt zoiezo hele goeie kans dat je al zwanger bent meis. Succes zaterdag!

20. mmooii

mmooii Actief lid

Aug 23, 2008
    269
    0
    0
    Nou succes meid zaterdag!
    En ja het is wel zo leuk het samen te doen!

Share This Page