Hoihoi, hier nu 5 dagen overtijd..en 2x negatieve test... Heb vanaf t moment dak op sta tot naar bed ga druk op mn onderbuik, achter dat bot...en dat is een nieuw gevoel voor mij, nooit eerder gevoeld ben nu best misselijk...veel witvloed eig nog...mn borsten doen niet zeer maar staan helemaal strak , voel ze echt steeds zitten...kent iemand dit? Denk steeds dak ongi word, en dan is het dat witvloed weer eens.. kan ik hierna nog wel positief testen???, want durf er niet meer aan te denken Please ik kan wel wat support gebruiken.... thanksss
nou eigenlijk altijd, alleen toevallig ben ik vorige maand ook 9 dagen overtijd geweest terwijl ik al vanaf februari gestopt ben met de pil en vanaf die datum altijd op tijd 28 dagen erna ongesteld werd... kan dat ermee te maken hebben dan?, ik had precies 2 weken na mijn ongi vruchtbaar slijm dat heb ik duidelijk gezien en toen eromheen veel geklust...
Nou als je normaal wel optijd bent kan het goed zijn dat je wel zwanger bent. Maar je hebt 2 keer negatief getest, wanneer heb je je eerste en je laatste test gedaan. De symptonen die je opnoemt zijn wel symtonen die met een zwangerschap te maken kan hebben, maar ook als je je nod krijgt. Ik wil niet negatief zijn maar je lichaam kan je heel erg voor de gek houden. Ik hoop voor je dat het raak is, hou ons maar op de hoogte.
Ik weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden, net zoals vorige maand, maar toen had zoon pijnlijke (.)(.) en nu helemaal niet, mn bovenbenen zeuren, ik hou er wel rekening mee dat er niks is, maar toch ik voel me gewoon vreemd, ook al ben ik er helemaal niet mee bezig en gewoon aan het werk, dan zijn die krampjes in mn buik zo aanwezig dak er steeds aan word herinnert... Ik heb de eerste afgelopen maandag gedaan en de laatste gister avond gedaan...
hallokes ik zou zondag ofzo nog eens testen er zijn meerdere die pas na week en sommige later positief testen anders mss eens bloed laten prikken zou ook van stress zijn dat se uit blijven of mss heb je u eisprong toch later gehad ik hoop dat je snel een een uitslag hebt en liefst dan positief he liefst nathalie