gele afscheiding..

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Meisje87, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    wachten wachten en nog eens wachten!

heb jij ook last van je liezen?

2. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    af en toe steekjes jah maar meer ook niet. en me borsten beginnen wat gevoeliger te worden. snao dr niks van. ik wacht nog wel weer ene paar dagen en kijk het nog ff aan.
    miss was ei later ofzo waardoor er nu nog niks te zien is.
    heb echt geen idee.

3. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    heb je ovulatietesten gebruikt? ik niet en mijn cyclus is ook nog eens vrij onregelmatig. maar ik ben nu uitgegaan van mijn langste cyclus ...

4. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    nee heb niks gebruikt, eerste deel wel getempt maar daar werd ik zo gek van omdat ie maar laag bleef en ik toch echt me ei voelde. later heb ik nog eens gedaan toen was ie ook weer laag en paar dagen daarna kon ik het weer nuiet laten en was ie hoog hahaha. dus kan zijn dat mijn nod pas later is zo rond dit weekend dat wel. maar goed we w88 dus maar rustig weer verder. ik had gewoon vorige cyclus aangehouden die was 30. heb dr tussendoor 1 gehad van 45 maar dit kwam dor stress. ik lag toen met onze dochter in het ziekenhuis ivm koortstuip. en dat was net rond mijn ei vandaar.

5. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    ik moet idd ook maar van mijn langste cyclus uitgaan. maar ik ben er té erg mee bezig denk ik ... miss blijft het daarom wel weg. je lichaam kan je goed voor de gek houden :(

btw mijn jongste dochtertje heeft ook drie maal een koortsstuip gehad. vreselijk is dat, je schrikt je eigen kapot! is het wel allemaal goedgekomen?

6. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    hihi, grapig die van ons dus ook drie keer dit jaar. is natuurlijk niet leuk maar wel grappig dat we dit ook gemeen hebben nu.

maar idd je schrikt je rot. helemaal de eerste keer. de 2e was toen wk of 2 later. en de 3e paar weken trug nog weer. ik was alleen in de auto met dr nou wist niet hoe gauw ik hem aan de kant moest zetten.
    maar alles is goed nu idd. ze moest alleen weer voor eeg vrijdag maar dat hebben we verzet omdat ze donderdag ziekjes was.

en ik kan er idd ook wel teveel mee bezig zijn. al is het nu wel minder dan de 1e en 2e ronde. maar goed we blijven wachten toch.moet toch een keer komen. al vind ik wel dat er nu wat mag gebeuren des noods ongi worden dan kunnen we in ieder geval verder en blijf je niet zo onzeker want das ook niks zeg. maar hopen natuurlij toch een posi test ergens volgende wk.

7. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    mijn dochtertje wordt in december 4 en heeft er vanaf haar derde geen last meer van, gelukkig. mijn oudste dochter heeft er nooit last van gehad.

laat die ongesteldheid maar weer komen dan weten we waar we aan toe zijn . nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen!
    maar ik zou nu niet weten hoeveel dagen ik dan moet tellen, blijkbaar ligt m'n cuclus overhoop :rolleyes: k heb m'n banner maar verbannen :) maar k hoop dat we 'm allebei in een zwangerbanner kunnen veranderen maarja ...

8. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    nou bij mij word dit dan niks meer, ik geloof dat de :evil: :evil: komen. had net rozig slijm dus ze komen er vast aan. ships zooi.
    ik heb nu dan ook cyclus van zon 37 dagen. man dan is mijn volgende nod haast in 2009 dat duurt toch veelste lang. is niet leuk meer.

hoop dat het volgende cyclus toch beter gaat dan. schaf in ieder geval wel ovu testen aan dit keer.

heeft je dochter ze vlak achter elkaar gehad dan? en heb je nu ook niet zoiets van aah wat als ze ziek word. ik vind dat altijd echt verschrikklijk pas dus ook heel erg op. ze heeft het nu steeds gehad bij beste zware griep/ verkoudheid. ze werd altidj al wat ziekig ervoor dus niet in een keer dat je echt geen idee hebt maar blijft schrikken. en hou dr nu dus ook altidj goed in de gaten. als ze wat hangerig word of warmer oid.

9. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    wat balen zeg! even afwachten en kijken of het doorbreekt.
    ik heb in de week van 10 nov. bruinverlies gehad en een paar druppels rose
    :( nooit eerder gehad. ineens stopte het en had ik begin deze week wit/geel verlies en vanaf toen prikjes in m'n liezen. heel vaag dus allemaal. als mijn :evil: doorbreken dan is mijn nod ook in 2009 :(
    kl*te zooi!

10. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    mijn dochter heeft er drie in twee maanden tijd gehad. begon ook met verkoudheid etc. 't is de koorts he die ineens omhoog schiet.
    laatst had ze waterpokken en werd ze ook hangerig toen dacht ik wel even o o daar gaan we weer' maar nee gelukkig geen koortsstuipen! het blijft eng. maar het schijnt na een bepaalde leeftijd bijna niet meer voor te komen. hoe oud is jouw dochter?

11. beertje1978

beertje1978 Actief lid

Oct 3, 2008
    207
    0
    0
    ik heb de 17de tot de 19de
    3 dagen dus
    licht rose bloed verloren alleen met afvegen
    niet met plassen
    en ik ben nog steeds niet ongesteld
    dus het kan nog alle kanten op
    en bruinverlies heb ik ook gehad en slijm heb ik ook gehad
    ik ben nu 3 dagen overtijd
    gisteren negatief getest morgen nieuwe ronden nieuwe kansen

gr beertje

12. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    ja ik heb het ook alleen met afvegen gehad. ook rose, ik dacht nu komen de :evil: :evil: :evil: maar nee, geen bloed. en nu nog niets pfff

13. beertje1978

beertje1978 Actief lid

Oct 3, 2008
    207
    0
    0
    dus het kan nog steeds
    als je naar de symptonen ga staat bovenin
    1 berichtje over zwangerschapsymptonen moet je maar even kijken daar staat ook over licht rose bloed

gr beertje

14. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    dus er is nog hoop voor ons ;)

15. beertje1978

beertje1978 Actief lid

Oct 3, 2008
    207
    0
    0
    heb je het gelezen ik geloof dat het bericht van lotte is geloof ik
    hoop is er altijd

gr beertje

16. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    yesss, heb het gelezen ...
    laten we hopen dat het bij ons ook zo is :)

ik voelde net wat 'lopen', maar 't was wit. dat heb ik normaal ook niet zoals nu :( ik lig overhoop of toch zw.....

17. beertje1978

beertje1978 Actief lid

Oct 3, 2008
    207
    0
    0
    waneer mag je testen

18. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    ik ben volgens de banner 9 dagen overtijd. en dan ben ik uitgegaan van mijn normale cyclus. ik heb 'm gewist en ga nu uit van m'n langste cyclus en dan zou ik ongeveer 4 dagen overtijd zijn.
    ik wacht gewoon af. als er 'niets' is hoop ik wel dat m'n ongi snel komt dan kan ik tenminste aan de volgende ronde beginnen!

19. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    zo das ook lekker dan jah, ons moppie is 2,5. en het kan idd tot en met het 6e levensjaar. dus we moeten nog ff. hihihi

20. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    ooh en wat lees ik nu rose kan dus?
    nou jah we zien wel heb me nu al helemaal ingesteld op ongi, zo begint het ook te voelen dus zou ook wel. baal dan alleen wel dat me cyclus nu zo megalang is. ik heb 2 rondes trug volgens mij een vmk gehad dus miss dat het daardoor komt. ik had toen heel erg veel symptomen en was veel eerder heel heftig ongi. metc 26 dagen ofzo terwijl ik normaal 28 had. heb toen echt heel erg veel last gehad. kon de duer haast niet uit want het stroomde eruit.

maar ja nog niet echt bleod gehad maar zou straks wel hhi lekker positief weer hier he hahahaha.
    maar we blijven duimen hoor anders wel voor jullie.

Share This Page