door een mk kan je cyclus ook door de war liggen! weet er alles van! maar je bent nu toch nog niet ongie? anders is er nog hoop hoor!
tis idd nu allemaal rose en bruinig. maar jah aangezien hij van de wk nega was. en ik ook echt gevoel van ongi heb heb ik er niet veel hoop meer op hoor ik denk dat ik vandaag of morgen in de volgende ronde kom. en nou maar hopen dat die wel eindelijk normaal is. ga eens ff op zoek naar ovu testen en het hoe en hoeveel ed ervan. want volgens mij ben ik er dan nogal wat nodig. maar blijf duimen hoor
vanaf het moment dat het helder bloed is kun je gaan tellen toch? het bruinverlies telt niet mee als ongie ... mocht ik in de volgende ronde komen ga ik ook aan de ovu testen. even kijken of ik uberhaupt wel een 'ei' heb. we blijven duimen hoor
nou volgens mij is die van mij begonnen hoor, hat stolsels erin vanmorgen dus neem aan dat dit nu dag 1 is. beetje jammer want duurt zo wel mega lang hoop echt dat ie toch weer een beetje normale lengte word. heb ergens gelezen dat theunisbloemolie werkt dus daar maar eens naar op zoek.
wat kl*te zeg! maar je zit nu wel weer in een nieuwe ronde. k heb geen ervaring met theunisbloemolie. miss ook wat voor mij. zo'n lange cyclus is echt niets, vraag me of er dan wel een eitje komt? bij mij nog geen spoor van de vanmorgen een test gedaan (predictor) maar helaas negatief snap er niets van heb net gebeld; donderdagochtend naar de dokter bloedpprikken en urine moet ook mee. ik plas zoveel dus kijken ze of het blaasontsteking is(die symptomen heb ik niet, maar goed) vannacht weer badend in het zweet en ik droom ook heel raar
hahah babe voor mij niet meer hoor, ben toch echt ongi. maar hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt. want dit is toch ook niks zo.
Ook ik heb gele afscheiding, kan me niet herinneren dak dit eerder heb gehad!maar heb ook al dagen ongemakkelijk krampjes en soms best felle, kan ik nog positief testen, aangezien het eergister negatief was?
misschien nog te weinig hormoon in je urine?gewoon over 3 dagen nog een keer testen het kan nog alle kanten op. ben je van je langste cyclus uitgegaan?
ja normaal had ik ongeveer van t weekend ongesteld moeten worden, maar vorige maand was ik ook 10 dagen verder dan gedacht,,,
nog niks dan babe? wat vervelend zeg ik hoop echt dat de ha je verder kan helpen dan donderdag want dit is niet leuk meer zo. ik hou je in de gaten hihih. en blijf voor je duimen hoor.
ik heb vandaag nog meer last gehad van m'n liezen en heb nu 'slijm'verlies (sorry voor detail) als er niets uit de bloedtest komt dan moet ze maar ongie opwekker geven zodat ik weer in een normale cyclus terecht kom. ik word hier zo onzeker van. bedankt voor je reactie en ik hou je zeker op de hoogte
vanochtend een drupje rose slijm, dacht dat ie zou doorbreken, maar niks, alleen witte vloed. Bmm is onbereikbaar terwijl hij zo'n 4 dagen voor mn nod zakt, normaal gesproken. Geeft de burger moed
en babe al wat nieuws aan de horizon? morgen ga je naar ha toch? succes daar hoop dat ie toch positief nieuws heeft.