nope, nog steeds niets. morgen idd naar de ha. ben heel benieuwd wat daar uitkomt. ik laat het even weten als ik nieuws heb. moest wel even lachen om je onderschrift over de banner ik heb 'm ook maar weggehaald. 't is wat he, die hormonen, cyclussen etc de regelmaat is veel te zoeken ...
nou idd is zo frustrerend anders he die banner hahaha. ik ga vandaag eens ff naar apotheek vragen of ze er hier wat voor hebben. mochten ze niks geven of hebben dan kijk ik morgen in ned voor dat tuenisbloemspul. want zon lange cyclus is niks voor mij hihihi. helemaal omdat manlief al niet zoveel thuis is. dus klussen is dan al lastiger op de goeie dagen. en we vinden het nu allebei wel eens tijd worden hahaha. aangezien madam al 2,5 is. nou zal voor je duimen hoor!
nee geen streep, helemaal niets! de uitslag van het bloedprikken krijg ik maandag ... komt daar niets uit krijg ik iets om het op te wekken. maarja dan kunnen we wel weer verder klussen. hoop voor jou dat je ook een beetje regelmaat krijgt! dit is idd niets zo
he wat vervelend zeg dat schiet toch ook echt niet op zo. duurt steeds langer en langer. nou hoop dat je dan maandag wat zekerheid hebt.