3 dagen overtijd, witverlies

Discussion in 'Eerste symptomen' started by noeks, Nov 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noeks

noeks Lid

Nov 19, 2008
    31
    0
    0
    hoi iedereen,

graag had ik even jullie opini!

ik kreeg het laatst mijn maandstonden op 20 oktober 2008, normaal ben ik vrij stipt met een cyclus van 28 dagen. ik heb het hier net even uitgerekend voor de zekerheid en ja hoor, mijn nod was 16 november...

ik ben dus 3 dagen overtijd.

ik nam wel de pil, maar daar ben ik niet zo strikt in geweest...de deur op een kiertje gezet zeg maar... 8) eigenlijk, zijn we niet aan het proberen, maar het zou ook niet onwelkom zijn :) :) ;)

nu heb ik last van meer witverlies dan gewoon, heb ik totaal geen zin in eten en voel me mottig (niet echt misselijk, maar ook niet goed) en daarbij heb ik 's avond enorme last van hoofdpijn, terwijl ik daar nooit last van heb... oh ja, ik denk dat ik vaker naar de wc ga dan gewoon, mr ben het ook weer niet zeker...

morgen moet ik sowieso naar de gyn (echt toevallig!) voor een checkup (werd pas in augustus geopereed voor baarmoederhalskanker, kleine conisatie dus niet erg!) daarom dus...

heeft iemand ervaring met deze symptomen?

2. an1302

an1302 Lid

Sep 22, 2008
    41
    0
    0
    Commercieel Administratief Medewerkster
    Hoi Noeks,

Je maakt het wel spannend hoor voor jezelf.:rolleyes: Als ik zo je symptomen lees dan zou je haast denken dat je zwanger zou zijn. Ook het witverlies duidt erop namelijk, had ik ook. Maar als je denkt over de pil, dan weet ik het niet. ':(: Je hoort wel vaker dat mensen zwanger worden als ze toch de pil slikken. Maar goed je gaat naar de Gyn, maar of ze het dan ook al kunnen zien, wie weet. In iedergeval Succes...

Groetjes An

3. noeks

noeks Lid

Nov 19, 2008
    31
    0
    0
    hoi An,

bedankt voor het antwoord! eigenlijk heb ik nog niet alles verteld... zoals ik al zei werd ik in augustus geopereerd en toen werd meteen ook mijn spiraaltje verwijderd. vanaf toen had ik eigenlijk ook met de pil moeten beginnen, maar soit, die ben ik in september..een week na het begin van mijn maandstonden gestart... (te laat dus, daar de eerste keer vanaf dag 1 moet...) en ik ben hem dan ook een paar keer vergeten waardoor ik ze niet heb uitgenomen en midden in de maand kreeg ik een lichte bloeding.

ik heb 20 oktober wel mijn maandstonden gehad (zoals moest volgens de cyclus) , maar slecht anderhalve dag (jaja, ik heb het ingewikkeld gemaakt he, de deur op een kiertje zetten zeggen ze dan) ;)

en nu zoals hier berekend ben ik drie dagen overtijd...

nu ja, zoals je weet ga ik morgen naar de gyn en dan weet ik vast iets meer>....als dat dan al zichtbaar is?

ik hou je op de hoogte,

alvast gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    mijn schoonzus is zwanger geworden door de pil heen...ze was een paar dagen ziek geweest en toen werkte die dus niet meer. het kan dus idd wel...
    ik ben benieuwd wat je gyn zegt!

5. noeks

noeks Lid

Nov 19, 2008
    31
    0
    0
    hey sarah,

ook van harte gefeliciteerd! :D :D :D

wat dachten jullie hiervan:

mijn baarmoederhals is enorm zacht.... ik heb dit even gecheckt, nadat ik er iets over gelezen heb, maar weet nu niet of die nu hard of zacht moet zijn indien er sprake is van een zwangerschap...vooraf nooit gevoeld...:confused:

nuja, ik weet het, ik zal morgen waarschijnlijk meer weten, maar ik ben wat ongeduldig! :oops:

tot gauw!

6. Sofie89

Sofie89 Lid

Oct 15, 2008
    37
    0
    0
    Muizen(Mechelen)
    Ik ben al blij dat witverlies een goed teken is, ik dacht al dat het niet meer normaal was. Ik kreeg plots witverlies en nu al 4 dagen dusja.

Veel succes!

7. noeks

noeks Lid

Nov 19, 2008
    31
    0
    0

hi sofie,

een dagje meer dan mij! ik hoop voor je dat het positief uitpakt!8) nog niet getest?:(:

groetjes,
    Noeks

8. Sofie89

Sofie89 Lid

Oct 15, 2008
    37
    0
    0
    Muizen(Mechelen)
    Neen, ik mag niet van mijn vriend! :(
    Ik had sinds gisteren niet door dat ik overtijd was:p.
    Alleen ja, dat witverlies dat ik zo raar vond. Het kwam ineens.
    En misschien omdat we een afspraak hebben bij de gyné 1 dec en dus moet ik wachten van hem. Nuja, als ze tegen dan nog niet doorgekomen zijn dan zal het wel oké zijn eh :D. Maar het zijn toch spannende dagen voor mij.

9. noeks

noeks Lid

Nov 19, 2008
    31
    0
    0

haha,

oh jee! mja, tegen dan zou het idd wel in orde moeten zijn! zijn jullie al lang bezig?

Fred en ik niet echt...we praten er wel over en de ene keer is het van ja, waarom niet, de andere keer, mss beter nog even wachten...

mr, als het zo is is de beeb zeker welkom!

veel moed met het wachten, ik laat morgen zeker iets weten!

10. Sofie89

Sofie89 Lid

Oct 15, 2008
    37
    0
    0
    Muizen(Mechelen)
    Neen hoor, nog maar ronde 2. Mijn vriend is diegene die mij overtuigd heeft om echt eraan te beginnen. Het kriebelde al wel enorm bij mij maar is was er niet opgekomen om er ook echt aan te beginnen! Nja, we zijn nu toch begonnen! Veel succes!

11. noeks

noeks Lid

Nov 19, 2008
    31
    0
    0

dat vertoont heel veel gelijkenis zeg!

trouwens ik lees hier net ergens dat badend in het zweet wakker worden ook een symptoom is?

als ik eraan denk ben ik vorige week woensdagnacht kledder wakker geworden!

nog iemand ervaring hiermee? ik wist echt niet dat dit een symptoom was... en verder...ik zweet ook tijdens de dag: niet erg, maar anders heb ik hier geen last van (pas tweede dag hoor!).... 8)

12. MaPusse

MaPusse Lid

Nov 19, 2008
    24
    0
    0
    hee!
    Ik zweet ook meer dan normaal... erg vervelend. vooral oksels en handen!?
    weet wel niet of ik zwanger ben, twijfel tussen zwanger en ontringen sinds 9 oktober...

13. noeks

noeks Lid

Nov 19, 2008
    31
    0
    0
    hoi hoi!
    jap, oksels en handen..jeetje mijn handen!

ontringen twijfel ik aan hoor... zijn echt heel weinig hormonen en die komen zelfs niet in aanraking met de rest van je lichaam....mss goede hoop, maar ik heb er nooit last van gehad toen ik daarmee stopte.... moet zeggen dat ik toen met baarmoederhalsontsteking zat bij het stoppen, en dat was dan ook de reden dat er een verminderde vruchtbaarheid was, maar wel steeds stipt hoor ;)

succes ermee!

14. MaPusse

MaPusse Lid

Nov 19, 2008
    24
    0
    0
    ja moet testen, als het zo is is het wel een klein beetje te vroeg... vrijen met condoom..
    ga nog even wachten, maar al die symptomen die ik ervaar zijn echt vreemd.
    zie forum>eerste symptomen>ik snap er niks meer van

-schud-zweethandje- :)

15. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    jah, hier nog zo'n één. ik heb er nu al een paar nachten last van gehad dat ik zeik nat wakker werd! heb ik bij m'n eerdere zwangerschappen niet gehad.
    heb vandaag posi getest met een vage streep, vrijdag of zaterdag ga ik nog een keer testen.

16. noeks

noeks Lid

Nov 19, 2008
    31
    0
    0

hey,

aha, streep is streep hé! proficiat!

zo tof om al dat goede nieuws te horen!

ik hoop dat ik me morgen ook bij je kan aansluiten :rolleyes: :confused: :)

ja, dat zweten vind ik ook echt vreemd, ik heb hier nooit eerder van gehoord!

we zien wel, duimen hé :D

17. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    ik ga zeker voor je duimen en natuurlijk voor de andere dames die gaan testen

18. noeks

noeks Lid

Nov 19, 2008
    31
    0
    0
    hoi hoi iedereen hier!

nog geen :evil: te bespeuren
    nog iemand die vandaag gaat testen of naar de gyn gaat...

wat een stress zeg! ik word helemaal gek!

veel sterkte aan iedereen hier!

groetjes noeks :D

19. noeks

noeks Lid

Nov 19, 2008
    31
    0
    0
    ik word dus helemaal CRAZY...:whistle: :confused: ](*,) :(:

nog tot 17.30 werken en om 18u bij de gyn!

nog iemand die vandaag getest heeft?

groetjes,
    Noeks

20. Sofie89

Sofie89 Lid

Oct 15, 2008
    37
    0
    0
    Muizen(Mechelen)
    Het komt allemaal wel goed! Ik moet nog tot 1 december wachten eh! Laat zeker iets weten!

Share This Page