waar je op bed al over kan nadenken Dacht eraan om rest van het kraampakket te schenken aan baby hope ofzo maar toen bedacht ik ineens: shit, moet straks natuurlijk ook weer ongi worden! en als dat net zo heftig is als eerste keer bij daniel dan is dat kraamverband verdraaid handig (dikste tampon + maandverband waren goed voor nog geen halfuur). Maar nou vroeg ik me af, zit er verband tussen vloeien en menstruatie? bijv. veel vloeien weinig ongi? Had bij daniel echt gevoel dat alles wat er in de kraamweek niet uitkwam er toen alsnog uitkwam...
Ben ik ook wel benieuwd naar... Bij mn eerste vrij normaal gevloeid denk ik en pas na een week of 9 ongesteld geworden. Bij het eerste de beste drupje gestart met de anticonceptiepil en vervolgens een heel lichte menstruatie gehad ( komt misschien dan ook door de pil???). Nu weinig gevloeid, ben dr al bijna klaar mee gok ik dus hoop niet dat ik het straks nog weer op mn bordje krijg?!
Hier veel gevloeid (vond ik) en een normale ongi, maar ja dat was pas na 8 maand.. Nog gefeliciteerd Gupp!
Weinig gevloeid (denk ik althans...zo'n 2,5 week en niet heel heftig). Eerste menstruatie kwam na ruim vier maanden en die was juist heel licht.
Na m'n eerste bevalling heb ik veel en lang gevloeid, het duurde wel een week of 7 voor het ophield. De eerste 2-3 weken was het echt heftig, met grote stolsels, daarna werd het geleidelijk aan wat minder. Maar de menstruaties die ik daarna kreeg (13 weken na de bevalling alweer, bij volledig BV).... het leek wel de zondvloed. Na 3 uurtjes lekte ik finaal door een superplus tampon heen, het stroomde er haast uit. Dat was zo voor de eerste 3-4 menstruaties, daarna werden het normale/zware bloedingen. Nog steeds superplus (en na paar dagen super) tampons, maar ik lekte er in elk geval niet meer doorheen. Na de tweede heb ik trouwens veel minder heftig gevloeid, en veel korter ook (maar 3 weken, toen was het klaar). De menstruaties waren lang niet zo extreem als na de eerste. eerste menstruatie kwam trouwens pas 5 mnd na de geboorte, dus ik heb veel langer niet gebloed dan bij de eerste.
Hier weinig gevloeid, na een week alleen nog wat bruine afscheiding, en daarvoor ook niet idioot veel. Menstruatie was een stuk heftiger de eerste keren.