Ongi-gevoel en nog lang geen NOD dag

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Maybebaby, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maybebaby

    Maybebaby Lid

    17 jul 2007
    8
    0
    0
    Sinds een paar dagen heb ik lichte buikpijn, beetje net alsof ik ongi moet worden. Ook heb ik soms wat prikkelig gevoel in borsten en voel wat gerommel in m'n buik. Ik heb veel meer honger dan normaal.
    Ik had m'n ei op de 31e en kan pas de 14e testen. Zou dit al een teken kunnen zijn?
     
  2. Vesta

    Vesta Lid

    7 aug 2007
    8
    0
    0
    studente/huismoeder
    Maastricht
    Alles is mogelijk om te voelen.Je kent je lichaam als beste als je dit nooit hebt gehad rond de tijd van je ONGI dan maybybaby:)Er zijn zoveel verschillende kwaaltjes en klachten sommigen vrouwen hebben zelfs geen klachten.
    Is dit je eerste zwangerschap?Per zwangerschap voel je je net weer anders.
    Ik moet ook altijd afgaan op welke signalen men lichaam afgeeft zoals prikkende zwaar aanvoelende borsten, zachtere tepels/borsten, donkerere tepelhof etc.. maar voor de rest merk ik niets van een zwangerschap zoals misselijkheid vreemde honger e.d.
    ik ben benieuwt Suc6 meis.
    greetz Vessie
     
  3. Vesta

    Vesta Lid

    7 aug 2007
    8
    0
    0
    studente/huismoeder
    Maastricht
    Alles is mogelijk om te voelen.Je kent je lichaam als beste als je dit nooit hebt gehad rond de tijd van je ONGI dan maybybaby:)Er zijn zoveel verschillende kwaaltjes en klachten sommigen vrouwen hebben zelfs geen klachten.
    Is dit je eerste zwangerschap?Per zwangerschap voel je je net weer anders.
    Ik moet ook altijd afgaan op welke signalen men lichaam afgeeft zoals prikkende zwaar aanvoelende borsten, zachtere tepels/borsten, donkerere tepelhof etc.. maar voor de rest merk ik niets van een zwangerschap zoals misselijkheid vreemde honger e.d.
    Ik ben benieuwt Suc6 meis.
    greetz Vessie
     
  4. Niet meer actief

    Ik moet ook nog een dag of 9 maar had vandaag al menstruatiepijn. Het kan niet van mijn eisprong zijn die is al voorbij. Misschien een innesteling of het begin van mijn ongesteld je weet het maar nooit...
     
  5. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    Precies dezelfde klachten hier: al 2 dagen buikpijn en raar gevoel in borsten. Daarbij ook nog eens steeds een hongerig gevoel en voel mij opgeblazen. Testen kan nog niet, daar "mag" ik nog een week op wachten. Heeft iemand ervaring met dit soort dingen?
     
  6. Niet meer actief

    Pfff, 't is wel spannend bij jullie meiden!
    Veel geluk deze ronde en ik hoop dat jullie allebei positief testen!
     
  7. tijgertje23

    tijgertje23 Fanatiek lid

    28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    hey mabyebaby

    Hier nog 1 wat last van symptomen heb nu zo'n 2 a 3 dagen last van me boobies heb ook soort ongi gevoel maar moet het nog niet worden en ook errug opgeblazen buik slaap al een paar dagen slecht en ben in bed altijd heel erg warm eerder had ik dat nooit ook als het zo warm was

    Dus misschien meiden ik duim voor jullie op een posi-test

    Liefs Tijgertje23
     
  8. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    dit is fijn om te lezen, ik heb precies hetzelfde, ook ongi gevoel, maar nog lang niet aan de beurt..... pffff
     
  9. erannick

    erannick Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Hier ook een ongii gevoel als of het warm is daarbinnen , met ongipijn en lage rugpijn. ik zit nu rond me nod en weet niet precies wanneer van de week maar ik vindt het erg spannend.
    Met vlagen jeuken me tepels of ze zijn gevoelig, als ik op me buik in bed lig voel ik steekjes.

    Maar ik durf eigenlijk nergens meer op te hopen, aangezien dit al ronde 10 is.
    en dan hoor probeer er niet zo erg mee bezig te zijn maar richting de nod komt toch onbewust weer het gevoel van zou het
     
  10. Willow

    Willow Actief lid

    31 jul 2007
    339
    0
    0
    Hallo,

    Meestal heb ik al een dag of 5 a 6 van te voren wat ongi-pijn.
    Vooral 's ochtends als ik net wakker ben.

    Ik hou het nu ook bij. Per dag wat ik voel, zodat ik de maand erop kan vergelijken (hopelijk is het niet nodig).
    Heb zelf ook behoorlijke ongipijn. En eigenlijk niet anders dan als ik ongesteld moet worden. Wel daarbij ook wat hogere pijn, meer aan de zijkant en af en toe steekjes.

    Groetjes
     
  11. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik hoop voor je dat het een goed teken is. Ik had de maand waarin ik positief testte ook de hele maand al last van ongi-krampen. Had toen zelfs nog een topic geopend of iemand wist wat het kon zijn. Het bleek goed nieuws te zijn.

    Hoop dat dit voor jou ook geldt, hoewel je er ook rekening mee moet houden dat een vrouwenlichaam raar in elkaar zit en het je af en toe flink voor de gek kan houden.

    Laat je het nog weten?
     
  12. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ongo-dag nadert, nog steeds af en toe wat kramp maar toch anders dan ik normaal heb vlak voordat ik ongi moet worden. Borsten steken een beetje, zien er nog niet anders dan anders uit maar voelen niet echt prettig aan. Het zal toch niet waar zijn?
     
  13. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    pfff ben zelf al keizenuwachtig, maar word nu ook wel zenuwachtig voor jou! succes en zal voor je duimen, en vanavond op jacht naar een vallende ster.... wie weet kun je nog wat wensen...

    liefs
     
  14. tayka

    tayka Lid

    31 mei 2007
    50
    0
    0
    ass. groepsleider
    assen
    hallo.
    hier nog iemand met de zelfde gevoelens.
    ook paardagen al last van ongi pijntjes. met name in de morgen. heel even en dan is het over. inmiddels een test gedaan die gaf negatief aan. ook veel kramp in de kuiten tewijl ik dat bijna nooit heb en nu bijna elke nacht wel even! (ook erg vreemd) maar nog dteeds geen ongi!
    mmm maar effe wachten weer over een paardagen maar weer een testje doen! en dan nog negatief maar effe naar dokter denk ik!

    groetjes
     
  15. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hier nog een met ongi krampjes.. vandaag NOD maar nog niks te zien.. hopen maar dat het niet komt! Morgen naar de dokter!
    Spannend!

    Succes allemaal.. hopen dat jullie posi testen deze ronde!

    Liefs
     
  16. erannick

    erannick Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    De krampjes blijven en nu komt daar ook nog steken in de lies bij. Owh ik hoop het zo dat het raak is deze ronde. Al zoudenme schoonouders behoorlijk schrikken hahahaha die denken dat er dan weer een mei kindje bijkomt en aangezien wij rond de 21 ste vanmei al 7 verjaardagen hebben . Maar dan hou ik toch lekker mezelf voor als het zo zijn zijn dat het een april kindje wordt laat ze maar even zweten dan hahahah.

    Maar ik probeer mezelf nu voor te houden dat de ongi er toch aankomt
     
  17. Elfje Arwin

    Elfje Arwin Actief lid

    9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Ik kan me bij jullie aansluiten.
    Heb ook een al vanaf donderdag ee beetje een ongi gevoel maar dan met steekjes, heb ik normaal nooit, en ik durf ook bijna niet te hopen....

    succes allemaal, ik hoop snel allemaal positieve berichten te lezen !

    veel liefs
     
  18. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Spannend zeg allemaal.. ik heb morgenochtend vroeg een afspraak bij de HA... volgens mij gaan ze ook een echo doen (vaginaal) is dit normaal? is dit een termijn echo? (sorry ben er beetje nieuw in)

    Ik duim voor jullie allemaal, spannend!

    Liefs
     
  19. tayka

    tayka Lid

    31 mei 2007
    50
    0
    0
    ass. groepsleider
    assen
    mijn ongi is inmiddels gekomen! helaas volgende ronde maar weer afwachten!
     
  20. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    @tayka: succes voor de volgende ronde.....
     

Deel Deze Pagina