Ongerust

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Frieke, 7 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    28 mei was mijn nod en testte ik positief. Vanaf maandag tot donderdag (dus 11 tem 14 dpo) was ik ongelooflijk misselijk, ondertussen bleven mijn testen oplopen.
    Sinds vrijdag ben ik echter niet meer misselijk, en heb ik eigenlijk geen enkel "kwaaltje" meer.
    Ik heb wel nog knaltesten. Morgen begin ik aan de zesde week, maar ik ben toch echt heel ongerust. Zou alles nog oké zijn of is dit een slecht voorteken? Ik ga pas 5 juli naar de echo en wil daar Chr niet te horen krijgen dat het op week 5 mis is gelopen..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,1 KB
      Weergaven:
      120
  2. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Kwaaltjes komen en gaan, zou me er dus niet zoveel zorgen om maken

3. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Dit

4. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Oke! Bedankt.

Ik heb het er enorm moeilijk mee dat ik geen controle heb op of het goed gaat. Ik ben zo bang enkele weken met een dood vruchtje rond te lopen in het idee dat alles goed gaat...

5. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Allereerst: gefeliciteerd! Helaas heb je er écht geen controle op. Je weet het pas bij de eerste echo. Frustrerend, ik weet het, maar het is nu eenmaal zo. Hou je taai!

6. lovelife87

19 okt 2016
    29
    21
    3
    Vrouw
    Hi! Allereerst gefeliciteerd!

Ik snap je ongerustheid, ik heb het zelf namelijk ook.. gisteren voelde ik me zwanger, maar vandaag helemaal niks..

Dus net toch maar een test gedaan en ja hoor! Nog steeds zwanger.. en net alsof de Duvel ermee speelt, gelijk komen de kwaaltjes weer Haha..

Beide maar leren wat minder ongerust te zijn ☺️

7. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Je hebt er toch geen controle op. Ik kwam er met 12 weken achter dat het vruchtje was gestopt met 5 weken. Ik voelde mij op en top zwanger. Misselijk, moe, vanalles. Toch is het toen niet goed gegaan. De eerste 12 weken zijn helaas erg onzeker.

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Kwaaltjes komen en gaan inderdaad en zeker in het begin kan het soms zomaar zijn dat je een dag of een paar dagen helemaal niks merkt. Om vervolgens een week later kotsmisselijk te zijn en te blijven bijvoorbeeld :D
    Kwaaltjes zeggen niet zoveel.

9. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Herkenbaar. Ik had ook rond week 6 of 7 een aantal dagen dat ik niets meer merkte. Maar na die dagen begon het weer een dubbel zo erg. Probeer je te ontspannen!

Deel Deze Pagina