He meiden, Ben nu bijna 6 weken zwanger en heb last van veel gele afscheiding. Het ruikt niet raar en het prikt of brandt ook niet zeg maar , het is gewoon net als anders maar dan meer en geel. Kon er in de zoekfunctie niet echt iets over vinden. Sorry voor de details , maar wil heel graag weten of dit normaal is. Alvast bedankt!!!!! Groetjes Mirelle.
ik zou het ook neit weten. als ik afscheiding heb ik het wit... zolang het niet jeukt/brand en/of raar ruikt is er geloof ik geen reden tot bezorgdheid maar ik weet het natuurlijk niet zeker. ls je twijfelt gewoon de huiartsenpost bellen,is helemaal niet gek als je dit vraagt hoor!! ze zijner om je te helpen. voorkomen is immers beter dan genezen en het zekere voor het onzekere nemen is ook niet erg!!! alleen maar goed! liefs!
Hai, ik heb soms ook dat het geel lijkt, maar dat gaat weer over, dan wordt het weer wit. Ik weet ook niet wat het is, maar ook bij mij ruikt het gewoon en ziet het er uit dat het niets is.
hoi, Heb ik ook last van. moet echt een inlegkruisje dragen. mijn verloskundige zei dat als het niet ruikt of jeukt het heel normaal is. Heb ook regelmatig witte afscheiding erbij.
hoi ik heb het ook en kan het inderdaad ook niet zonder inlegkruisje af, de ene keer is het geel en de andere keer weer wit. patricia
Heb ik ook! Niets aan de hand, hoor!Je slijmvliezen reageren door de hormonen wat anders ( heb ook al 32 weken last van bloedneuzen.... allemaal door je slijmvliezen) XXX
En ik heb hier ook last van. In het begin schrok ik er ook van. Maar ben er nu al aan gewend. Mijn verloskundige zegt ook dat ik me hierover geen zorgen hoef te maken. Gr. Carmen
Ben blij dat ik dit lees. Ik heb er ook last van en maakte me er soms ook zorgen over. Blijkbaar niet nodig dus! Saartje
Hetzelfde hier... Het is een beetje geliger vanaf vorige week en zat te twijfelen of ik naar de vk of huisarts moest bellen. Gelukkig is er niks aan de hand.
Ik heb het ook. Gelukkig is het dus niets abnormaals...wat fijn toch dat je hier zoveel kunt delen met elkaar!