Heej, Ik moest vrijdag 4 jan. ongesteld worden. Nu is mijn cyclus een beetje onregelmatig. Maar goed ik ben dus nog niet ongesteld. Nu heb ik een aantal klachten: Duizeligheid, opgeblazen gevoel, steekjes in buik en onderbuik, evenals krampjes, heel erg vermoeit, en de binnenkant van mijn borsten zijn iets gevoelig. Theoretisch gezien zou ik wel zwanger kunnen zijn... Ik maak me ook absoluut niet druk. Wat is jullie eerste gedachte?
hallo Die klachten kunnen idd bij een Zwangerschap horen,als ik jou was zal ik even een test kopen dan weet je direckt meer en zit je niet in de onzekerheid Veel Succes Groetjes Maria
Ja, had ook paar van die kwaaltjes die jij er tussen hebt staan, maar testen is het beste, dan weet je het idd zeker. Suc6 meid.
Hoi Meid, symptomen zijn wel herkenbaar, had ik ook en zie mijn banner! Maar goed, alleen een positieve test geeft echt zekerheid, dus ik sluit me bij de andere dames aan! succes!
Ik zou ook een test doen, alleen je bent nog wel jong he.. 16 jaar... Maar ja als jij denkt dat je er klaar voor bent.. succes..
jah het lijkt op kwaaltjes, maar het enige dat zekerheid geeft is testen! Laat ons iets weten ik ben benieuwd! XXx