gele doekjes fobie :D

Discussion in 'De lounge' started by muis26, Apr 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

ik gebruik er keukenrol en van die papieren wegwerpdoekjes naast..... :)
    verder hamster ik ze vaak als ze in de aanbieding zijn....

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Maar een fles allesreiniger is naar mijn idee een stuk goedkoper nu ben ik een poetsmuts dus tja misschien zonder kids dat het dan wel makkelijk is

3. Seth

Seth Niet meer actief

je hebt toch wat nodig bij die fles..... uhhh doekje..?:)

zonder kinderen zou idd een hoop vlekken en doekjes schelen....:)

hier gisteren ook 3x gedweild omdat dreumes met de beker dubbeldrank van dr broer vandoor was gegaan..... plaktroep zeg!!

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier gaat er ook een hooop keukenrol, doekjes etc doorheen ivm vallend eten, drinken etc.

5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik heb die gele doekjes voor het echt ranzige werk (als we moeten klussen ofzo) en die gaan daarna gelijk weg.
    vind ze niet prettig om te gebruiken en daarbij gaan ze snel stinken.
    wel gebruik ik microvezeldoekjes en vaatdoekjes, maar die gaan iedere dag in de was.
    heb dus rustig 3 of 4 doekjes per dag in de was zitten.

liefs doris

6. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    Hihi ja ik gooi die gele ook weg!!! Ze zijn TE ranzig! Als er iets op zit dan voelt het enorm glibberig aan!! Ieuw..

7. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Uhhhh nou als ze zo ranzig zijn dat je ze niet meer durft vast te pakken dan is mijn vraag: wat heb je ermee gedaan en hoelang heb je hem gebruikt?!?!
    Ik gebruik ze elke dag, om de tafel en het fornuis mee te poetsen en verder niet. Elke avond op het droogrek en dan in de wasmand en elke dag een nieuwe.
    Dus niet zoals veel mensen: ook nog even snel die vlekjes van de vloer ermee wegpoetsen, even over de mond van je kind en hup, nog even over je schoenen.....BRRRRR!!!
    (jazeker, er zijn ZAT mensen die dat doen!! Daar heb ik dus een fobie voor!).

8. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hier hetzelfde
    elke ochtend een schone en vaak smiddags nog eentje

9. namya

namya Niet meer actief

ik gebruik 2 van die doekjes per dag.

smorgens als ik ga schoonmaken gebruik ik dat doekje om alle oppervlakken mee te soppen...daarna weg!

savonds na het eten doe ik met een schoon doekjes en een dettol sopje eerst de eettafel af met dat doekje en daarna de hele keuken ermee, dan de prullenbak nog even een snel een veeg erover en dan verdwijnt doekje nummer 2 in de prullenbak

ik koop een pakje met 3 doekjes voor een paar dubbeltjes..ik ga voor dat beetje geld niet zo'n doekje uitwassen en herbruiken, BAH!

ik gebruik geen stoffen doekjes wel nog naast de gele de dettol wegwerpdoekjes....

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wij hebben niet van die gele maar gekleurde doekjes van een andere stof. idd vond ik die gele doekies jakkie!!! hier trouwens wel elke dag een nieuw doekje. Dat helpt natuurlijk ook hahaha!!!

11. MissMom

MissMom Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik gewoon de 'niet schoon te krijgen' spuugdoekjes van mijn dochter als vaatdoek tegenwordig.
    Gebruik ze al lang niet meer voor haar en kan ze niet meer weg geven want vlekjes gaan er niet uit en waarom zou ik ze weggooien als ik ze als vaatdoekje kan gebruiken?! :D

Share This Page