Wat is volgens jouw het ideale figuurcorrigerende broekje met pijpjes, Een die niet bloedheet is, oprolt, knelt… Ik zoek de ideale tip
https://www.zalando.nl/item-m6-power-mesh-suit-open-bust-shapewear-black-5te81c007-q11.html?size=XL&allophones=0&wmc=SEM310_NB_GO._1466588762_616296151_130013690298.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-826270917053||9064728||g|m||564589267919||pla|5TE81C007-Q1100XL000|826270917053|1|&gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQjw4PKTBhD8ARIsAHChzRJUMUcGgU9wXD62kqolMgUmUDHC6PjDivHBGnjo0uncMeVDsUVvIpAaAm2qEALw_wcB Ik heb deze net aangeschaft, maar dat is dus net iets meer dan alleen een broekje. Waar zoek je het voor?
Ik vermoed het zo lang mogelijk ophouden en als dat echt niet meer gaat zo snel mogelijk al je kleren uittrekken en dan je uit dit broekje wurmen.
Bovenstaand lijkt me lekker zitten, kan niet oprollen, maar inderdaad hoe plassen? ik heb de broekjes van de HEMA en die vind ik erg fijn, je hebt een strakkere (stevigere) versie en een minder stevige. Ik draag ze graag onder jurkjes, meer omdat mijn benen dan niet langs elkaar schuren, maar dat ‘strakke’ lichaam is dan meegenomen.
Skims! https://skims.com/collections/shapewear-shorts Ik heb wat figuur corrigerende strings en bh’s. Echt fijn.
Maar dat zit dus nergens geschreven, moet je dat maar gewoon weten? Want ik zou zoiets dus nooit kopen omdat ik denk dat ik dús niet kan plassen. Maar wel dus.
Precies, soms heeft zoiets ook gewoon geen knoopjes, dus heel raar dat ze het er niet bij zetten als het wél zo is. Plus even een foto van die haakjes/knoopjes zou ook handig zijn. Ik heb een keer een body besteld en gewoon aangenomen dat het knoopjes had, kon ik ‘m weer retour zenden - zonde…
Op de derde foto zag ik het, bij de lichtere is het duidelijker. Maar een beschrijving erbij zou zeker wel fijn zijn want heel duidelijk is het niet.
Bijzonder dat ze die broekjes showen op erg slanke modellen, zo zie je toch niet hoe t zit bij je figuur wat je wil corrigeren? Haha
Ja ik ben tevreden. De pijpjes zijn niet super lang, maar hebben geen naad en tekenen dus niet. Maakt verder alles mooi glad. Ik heb hem gelukkig wel ergens in de aanbieding kunnen kopen. Vindt hm anders wel erg duur