op zoek naar luiertas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door debbietjuh, 6 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbietjuh

4 feb 2014
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben alweer over de helft (22 weken) en ik heb geen flauw idee wat voor luiertas ik moet kopen.

Aangezien mijn budget niet zo heel groot is vroeg ik me af of ik niet een grotere schoudertas zou kunnen gebruiken als luiertas met verschoningsmatje uiteraard. Heeft er iemand een idee?

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ja hoor alles kan. Geen idee of het heel praktisch is.
    Maar er zijn her en der nu veel acties en anders misschien even op marktplaats kijken?

3. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een grote schoudertas werkt ook prima hoor of een rugtas. Het is wel fijn als je tas veel vakjes heeft.

4. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
  5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    gewone tas kan ook, tis maar net wat je zelf wil.
    Ik zelf gebruik zo'n verschoonmatje niet. Vooral in de zomer niet fijn. Ik gebruik een hydrofiel of verschoon gewoon in de wagen.

Zo'n tas is heel persoonlijk, de een wil een hele grote, want die sleept t liefst alles mee. De ander heeft genoeg aan een luier bij wijze van.

6. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ik heb deze laatst meegenomen bij de xenos met 50% korting. Er zit een verschoningsmatje bij, een aparte houder voor de fles en allemaal aparte vakjes. Ik heb hem nog niet in gebruik maar zie tegen die tijd wel of ie bevalt en anders koop ik alsnog een andere.
    P.s. hij was nu maar €12.50

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.279
    11.001
    113
    In combinatie met draagdoek of -zak en soms ook nog een eigen schouder/handtas is een rugzak veruit het meest praktisch. Ik vind heel veel vakjes niet nodig, kan alles zo terugvinden meestal (heb een vans tas met een voorvak waar nog een klein vakje voor kleingeld en een binnenvakje voor zoogcompressen/maandverband/sleutels in zitten). Het scheelt al een hoop als je geen flessen/voedingstorens/spenen mee hoeft te nemen!

Het eerste jaar met mijn dochter heb ik mijn oude eastpak va middelbare school (11 jaar na mijn eindexamen) gebruikt.

Deel Deze Pagina