Gele (oksel)vlekken in wit shirt, tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door ZonStraal, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Door je spullen laten drogen in fel zonlicht krijg je juist verkleuringen en vergelingen. Moet je dus niet doen. Want dat krijg je er helemaal nooit meer uit :D

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik heb ook goede ervaring met het bleken van vlekken in witte kleding in de zon hoor. Alleen kleding met kunststoffen erin is er minder voor geschikt, dat geldt ook voor bleekmiddel trouwens, daarvan kleuren witte shirts die niet puur katoen zijn ook gelig. En vooral vlekken van natuurlijke producten zoals vruchtensap etc in pure katoen dus bleken nog goed bij in de zon.

3. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ossengal werkt ook goed

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Echt? Dat moet ik eens gaan proberen. Hier krijg ik alleen maar verkleuringen in 100% katoen. En dan wordt het dus in de zon echt geel. Niet mooi wit gebleekt. Heb je het dan voorbehandeld met iets?

5. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

mijn vriend heeft het ook altijd in zijn witte shirts wat hij onder zijn blousen draagt. ik gooi ze af en toe in een bleekwasje, maar helemaal verdwenen zijn ze hier ook nog niet.. sinds hij andere deo gebruikt heeft hij het niet meer.hij gebruikte eerst een roller, en nu een spuitbus

6. Janna

Janna Fanatiek lid

Dit doe ik ook altijd.

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Rexona vlekt bij mij juist niet.. :)

Deel Deze Pagina