Wij hebben helaas geen huisdieren, maar ben wel benieuwd naar de huisdieren van andere! @ TS, mooi beestje trouwens, en aparte naam! Leuk!!
Bekijk bijlage 187548 Onze hond! Deze foto is van vorige maand, ze is nu iets groter maar niet heel veel.
Hier is 't eigenlijk elke dag dierendag... Maar ik show 'm toch even, de liefste, leukste, trouwste en allerknuffeligste Golden Retriever ter wereld , mijn Joy; (hij is al 13 dus we genieten van iedere dag dat ie nog bij ons is);
haha als ik ze allemaal neer moet zetten ben ik wel ff bezig.. haha heb 6 katten momenteel nog 7 kleintjes die binnekort weg gaan en daarna hebbenw e onze eigen roedel weer en dat blijft dan zo
We hebben ook nog 2 katten, Elmo en Diesel, maar die smeren 'm altijd als ze op de foto 'moeten' . En de foto's die ik heb staan op de andere computer. Maar dat wil niet zeggen dat ze minder meetellen hoor!!
Lieve dieren om te zien!! Helaas is onze valkparkiet 'Tika' sinds een aantal weken dood, en onze 2 katjes zijn kwijt
Even leuke uitgezocht, helaas teveel om foto`s van te plaatsen. De eerste is vlekkie, ons dametje, doet niks anders dan zich wassen, erg proper katje. De andere zijn Figaro onze jongste kat en Azrael mijn konijntje.
Onze kat Figaro (grijs) weer maar ze denkt dat ze een vogel is. En onze kat Mittens die een veilig plakje zocht tijdens het dweilen.