Hoi dames, Ik heb een vraagje ik ben al 6 maanden gestopt met de pil maar de laatste tijd heb ik zo'n raar gevoel in me buik en heb ook de hele dag last van maagzuur en heb een hele moeilijke stoelgang Is hier toevallig iemand bekend mee? Alvast bedankt groetjes jessica
Hallo, Ik heb sinds vannacht envanochtend ook erg last van maagzuur en idd raar gevoel in mn buik. Af en toe steekjes en een drukkend gevoel op mn blaas. Heb ok erg jeukende borsten en ze doen zeer.. Zou het dit keer raak zijn? Ik ben al 1 jaar gestopt met de pil en we zijn bezig met pas de 2de ronde.... wie heeft dit ook meegemaakt?
ja daar heb ik ook last van maar ja ik zou het niet weten elke keer als ik denk het is raak dan is het mis dus ik wacht net zolang af totdat me menstruatie uitblijft dus ik kan je verder niet helpen. sterkte
maagzuur is een kwaal die vooral aan het einde van de zwangerschap zit, doordat je baarmoeder heel groot is drukt alles tegen je maag aan. groetjes
Hoi meiden, Het is helaas waar dat maagzuur niet een kwaal is die aan het begin van je zwangerschap voor komt. Net als de druk op je blaas. Maar als je zwanger wilt worden voel en zie je veel meer dan normaal.. Ik zou zeggen succes.