ajoh trek het je niet aan we maken een (dr)( l)olletje.. Hoop hihihi dat het niks ergs is en iedereen heeft wel eens wat..
iedereen word een beetje melig van het lange wachten. niks persoonlijks neem het van mij aan.. ik ken deze meiden al een tijdje..
Nee ff serieus nu..zou je ontlasting gewoon ff in de gaten houden...blijft het raar dan zou ik zeker even naar de dokter gaan...
heb je gelijk in, maar soms kun je de verleiding niet aan.. hihihihi soms willen mensen ook graag horen of iets een zwangerschapskwaal is enz.. gebeurd nogal regelmatig..
Zie je...ik durf geen grappies meer te maken....ik doe het ook niet meer ... Sorry Zomaar...wilde je niet te "kakken" zetten hoor... shit... ](*,) En tis net wat Natasja zegt...af en toe slaat de verveling toe...moeten we niet meer doen meiden.... [-X
Hey zomaar, Niks van aan trekken hoor. Het zijn maar geintjes. Heb je geen infectie ofzo? De kleur kan altijd wel wat veranderen zonder dat er iets aan de hand is. Maar als het aanhoud toch even de ha bellen. En meiden, schaam je....