Ohohohoh... ik plas bijna in de broek van het lachen. Oh nee, het ging over de andere uitgang Groet van Kiki
Zomaar, als jij het niet vertrouwd gewoon even bij HA navragen. En deze meiden lopen echt te dollen hoor! Ik kan altijd super om hen lachen, maar weet ook zeker dat als je een keer echt steun van ze nodig heb ze er zekers voor je zijn! want dat kunnen ze ook! Dames bedankt, heb me weer prima vermaakt met jullie Groetjes Monique
Nou nu kan ik er ook om lachen hoor omdat ik erg geen last meer van heb.. Maar als je niet weet het is en je vraagt het je serieus af van wat is dat nou? dan is het wat minder leuk! Maar even voor de duidelijkheid dacht eerder aan ontpillen dat dat er iets mee te maken had en Tja Sorry niet dat ik zwanger ben en dan ineens een gele kanarie vind in de wc pot
@zomaar Hahaha, meis, gelukkig kun je er zelf ook om lachen! En als wij echt serieus aan wat ernstigs hadden gedacht dat hadden we deze flauwe grappen wel voor ons gehouden hoor! Iedereen heeft wel eens een raar kleurtje poep! Gelukkig heb je er geen last meer van, daar gaat het om! Liefs Nies
Mooi dat het eenmalig was, dan was het vast toch iets dat je gegeten of gedronken hebt! Groetjes Maris