deuren openmaken

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by MamaTal85, Jul 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ons zoontje is bijna 2 en blijkbaar afgelopen dagen erg snel gegroeid! Hij kon van de week echt nog zeker tot 3 cm onder de deurklink komen op zijn teentjes! Hij kan namelijk net overal de lichtknopjes aan zetten maar niet uit, em de deurklink is boven de lichtknoppen!

Mijn man hoort net ineens een raar geluid boven, traphekje was dus open, en toen stond meneer trots op de gang, rent gauw zijn kamer in en gooit de deur dicht! Dit is nu dus al vanaf 8 uur!

Probleem is, mijn kantoor staat vol spullen waar hij niet bij mag, inclusief de kattenbak die beneden wordt leeggegeten door de hond! :(

Wat deden jullie? De supernanny methode, dus voor zijn deur gaan zitten en net zolang terugleggen tot hij het zat is? Of makkelijker... de deurklinken draaien?
    Of zijn er andere methodes die ik over het hoofd zie?

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik zou eerst proberen te leren dat ie in z'n bed blijft liggen.
    Wellicht heeft ie het heel snel door?

3. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,663
    1,426
    113
    Deur klinken draaien waarom strijd aangaan om een deur, bewaar ik wel ergens anders voor ;)

4. River Song

River Song Actief lid

Jan 23, 2013
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zijn sommige deurklinken omhoog gedraaid, gewoon gemakkelijk en veiliger.
    Niet de slaapkamer deuren, maar gangdeur boven en beneden.

5. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

Jun 16, 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier staat de klink omhoog. Maar om een of andere reden denkt mijn zoon dat ie zijn bed niet uit mag:D

6. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Man is het nu al zat en gaat nu de klinken draaien geloof ik! :p

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Dat dus :)

Ahoewel ik wel meteen ook zou beginnen met er in krijgen dat jouw kamer verboden gebied is.. (Ook als jij het niet ziet..)
    En vertellen dat hij niet zelf uit bed mag maar eerst moet roepen.
    Of wel zelf uit bed maar op z'n kamer blijven.

Want het duurt daarna natuurlijk niet enorm lang voordat hij ook boven de gedraaide klink uitkomt :)

8. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

May 14, 2010
    1,216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou klink draaien van deuren waarvan je echt niet wil dat hij daar in zn eentje kan komen. Andere deuren zou ik zo laten, kan je hem met die deuren leren wat wel/niet mag. Een veilig gevoel voor jezelf lijkt me toch wel zo fijn.

Share This Page