Beste Linda en/of Ilse, Mijn dochtertje van 4,5 maand krijgt volledig borstvoeding (direct uit de borst). Vanmorgen spuugde ze veel terug, met daarin gele (knalgeel) sliertjes. Wat zou dit kunnen zijn? Ze is verder gewoon erg vrolijk, maakt absoluut geen zieke indruk. Daarnaast vraag ik me af of er nog goede tips zijn voor het aanleren van het drinken uit een flesje. Ik heb al een aantal keer geprobeerd gekolfde melk te geven uit de fles, maar ze sabbelt wat, kijkt vies, en drinkt niks. Inmiddels heb ik een flesje van Nuby gekocht, volgens mij is dit wel wat beter voor haar, ze krijgt het beter in haar mondje. Maar ook hieruit drinkt ze niets. Hebben jullie tips? Alvast hartelijk bedankt, Barbara
Hoi, Wat die sliertjes zijn weet ik niet, deels verteerde voeding misschien? Lijkt me niet iets om je zorgen te maken. Tips om de fles te drinken: Nuby lijkt een goede fles daarvoor. Misschien kun je je baby afleiden terwijl je de fles in de mond stopt. Laatst las ik ergens: doe zilverpapier om de fles, dat kraakt gezellig, en zijn ze minder bezig met het drinken. Voeding door iemand anders dan jij. Baby met de rug naar je toe. Baby juist in de 'borstvoedingshouding' veel succes Linda