eerste verjaardag vieren!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door babyzoe, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Goede avond allemaal,

ik zal me gelijk even voorstellen,
    ik ben Samantha, 26 jaar en moeder van een prachtige meid Zoë.

Zoë wordt 14-06 alweer 1 jaar en ik zou graag tips krijgen voor een megaleuk kado!!!Ik vind het zo moeilijk en er is ook zoveel...

Hoop op veel leuke ideeën!

Groetjes Sam:)

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    een loopautotje (of iets in die trant)
    zo'n loop ding om erachter te lopen
    3wieler met duwstang
    zo'n speeltafeltje

3. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Je kan denken aan een fietsje, een abbo op de dierentuin.
    Een klein kind heeft ook nog niet het besef dat het jarig is dus wat je ook geeft het is altijd leuk! Hoe groot het kado dan ook is?!

4. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Wij hebben ons zoontje een driewieler met duwstang gegeven. Hij maakt hier veel gebruik van, dus was wel een succes.

Succes met het vinden van het cadeau!!:D

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Duplo, daar heeft onze oudste een aantal dozen van gekregen voor haar eerste verjaardag en het komt ELKE dag meerdere keren per dag uit de kast. Echt het enige speelgoed wat nooit verveelt. Duur maar zo leuk!

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik lees even mee, maar vind het dierentuin abo een heel goed idee! :)

7. Storm

Storm Niet meer actief

De oudste heeft voor zijn eerste verjaardag een loopwagen gekregen met blokken. Speelt ie nog veel mee.
    De jongste wordt over 12 dagen een jaar. Hij krijgt een houten loopbakfietsje en een ton blokken. Dat bakfietsje komt van marktplaats.
    Is wel een iets groter cadeau dan die van zijn broer, maar daar komen we nu nog ongestraft mee weg ;).

8. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Bedankt voor de reacties al!
    Er zitten hele leuke ideeën bij!

De duplo had ik nog niet aan gedacht, vind ik erg leuk!En idd ook een abbo op de dierentuin is een erg goed idee!

Ga ik eens even over brainstormen hihi....

9. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Ook wij hebben voor dat dilemma gestaan. Mede ook omdat we ook vonden dat hij er nog maar weinig besef van had en dat hij die dag al zoveel cadeaus ging krijgen. Uiteindelijk hebben wij besloten een spaarrekening te openen, en daar een leuk bedrag op te storten. Eigenlijk was het de bedoeling dit bij de geboorte te doen maar ja dat is er niet van gekomen. En achteraf vonden we het een goed idee zo. En natuurlijk hebben we hem nog wel een kleinigheidje gegeven. Een leesboekje. Meer omdat we toch iets wilde geven om uit te pakken:)

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    van ons had hij een abbo op ballorig.

11. Linana

Linana Niet meer actief

welkom! :D

Het dierentuin abo vind ik ook een leuk idee, of ballorig inderdaad. Daar hebben ze wat vaker plezier van.
    Abo op het zwembad is misschien ook wel iets?

Toen mijn schoonzusje 1 werd vond ze alles prachtig, zelfs het inpakpapier, dus ja, eigenlijk kan je niet fout gaan met je cadeau ;)

Succes!

12. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Mijn dochter was afgelopen maandag jarig en we hebben haar een babyschommel gegeven, ze vind het geweldig!

13. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
  14. Storm

Storm Niet meer actief

Kan dat ook dan? Vind ik voor onze oudste ook nog wel een te gek idee! Die wordt in oktober drie en doe je geen groter plezier dan dat. En dierentuin hebben standaard abbo, lekker dichtbij en altijd wat te zien.

15. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Mijn zoontje heeft ook een loopautootje gekregen waar hij ook achter kan lopen, tevens een soort van 'loopzebra' waar hij als hij wat ouder is ook op kan steppen. (Is ook pas vanaf 18 maanden dus wij hebben 't nog ingepakt staan, maar toch leuk als hij straks ook nog wat tegoed heeft ;))

Van opa en oma kreeg hij de Toet Toet Autos Garage van V-tech, een enorm succes hier, wordt iedere dag mee gespeeld! Je kunt er diverse verschillende autootjes los bijkopen (je krijgt er 1 bij), en die kosten geloof ik iets van € 7,- dus dat zijn ook leuke kleine kadootjes - ook om door te geven aan anderen die iets willen geven)

Verder heeft ie nog een activity-tafel gekregen, houten puzzeltjes, leuke (voorlees-)boekjes.

16. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Het idee van de dierentuin, is ook omdat het soms leuk is om maar even te gaan bijvoorbeeld alleen naar de olifanten te gaan en zo kan je dan het hele jaar door 'even' naar de dierentuin. Ik heb een eenouderabbo en na 3 x gaan heb ik het eruit schade een kleine 70 euro.

17. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

idd hier ook... en het is ook leuk om zelf nog ff kind te zijn door die duplo hihihi...

Wij hebben de kleine echt verwend...
    een krijtbord
    een driewiller
    winnie the pooh duplo
    gewone duplo
    vrachtwagen met gereedschap
    kleurboek en kleurtjes
    4 puzzels
    een cd met zijn lieverlings muziek
    en een grote knuffelbeer

wat ik zou doen omdat het een meid is koop haar eerte barbie pop of een baby born of zoiets of wat hierboven ook staat duplo is echt kei leuk en is nooit te veel...

18. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    onze dochter word 30 juni 1 jaar en we hebben een super gave roze driewieler met duwstang gekocht en een fauteuil van nijntje echt heel leuk :)

19. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Dochtertje wordt 15 juni 1 jaar :)

Wij hebben een tafel met stoeltjes. Voor uitpakken denk ik wat brio blokken.

Van opa en oma een houten loop bakfiets.

Deel Deze Pagina