Mijn dochtertje wordt regelmatig 's morgens wakker met een nat buikje (en rompertje, pyjama en soms zelfs slaapzak). Ze slaapt 's nachts bijna 12 uren achter elkaar dus dat is ook een beste ruk. Ze heeft het niet als ze op haar rug ligt, maar heel vaak slaapt ze op haar buikje en dan gebeurt het dus wel. Ze draagt overdag maatje 2 van de Pampers New Born. Ik heb nu vannacht een maatje 3 van Pampers Baby Dry geprobeerd maar dat heeft niet geholpen. Zouden we nog een maat groter moeten proberen? Of heeft iemand nog een andere tip? Weet iemand trouwens waarom maat 3 van de New Born niet verkrijgbaar zijn? (in ieder geval niet bij de Kruidvat waar ik kom)
Misschien maat 3 baby dry proberen? Die valt net even iets anders dan de new born. Bij kruidvat hadden ze van de week weer een actie met de voordeelkaart, dus wellicht dat het daarom uitverkocht is? Nu vind ik dat maat 3 new born sowieso slecht verkrijgbaar is bij kruidvat.
We hadden maat 3 baby dry geprobeerd new born maat 3 is er nooit... volgens de verkoopsters is die al tijden niet verkrijgbaar... vind het wel jammer want ik vind dat wel prettige luiers.
Mijn zoontje had dat ook regelmatig, een maat groter hielp ook niet. Tot we vorige maand zijn overgestapt naar maat 4, en 's nachts 4+... hij lekt nu niet meer door. Ik heb geen idee waarom alles nu wel netjes binnen de luier blijft, maar vind het wel prima Zoontje is overigens ook een buikslaper.
dat heb ik wel vaker gehoord ja, misschienk unnen we dat eens proberen, alleen jammer dat we van te voren niet weten of ze op haar rug of buik gaat slapen... (soms draait ze nog om)
Mijn zoontje heeft maat 4. De laatste tijd lekt hij ook op zijn buik door. Ik geef hem nu nachts de Pampers Active Fit luier. Dat gaat perfect! Groeten Jane
Ja de active Fit is voor beweeglijke baby's toch? Denk dat die van ons ook in die categorie valt dus misschien ook het proberen waard!
Oh ja verkeerd gelezen Oops! New born maat 3 bij de kruidvat gaat/is uit het assortiment.. Heb net gebeld, want hier hadden ze ook niks meer. En daar baal ik best wel van want had nog van de extra voordeelkaart 50% korting. Mooi balen dat ik daar nu geen gebruik van kan maken :x
Je kan ook kruidvat luiers proberen... Daar loopt de celstof helemaal door van onder tot boven En als ik het goed heb loopt et bij pampers niet helemaal tot aan boven(bij de buik)
Hier ook een wat bewegelijke baby, iig in zijn slaap. Rug, buik, zij, boven in bed, onder in bed, dwars, met zij benen in zijn nek etc. hij gaat echt heel zijn bed door! Ik heb daarom voor de nacht altijd een grotere maat, maar ik moet er wel voor zorgen dat ik deze goed strak dicht doe! Als ik dat niet doe lekt hij alsnog door. Want hij lijkt als hij op zijn rug zit strak te zitten, maar als hij heeft doorgelekt merk ik dat hij toch niet zo strak zat als ik dacht. Active fit vond ik iig voor overdag niet fijn, is dat voor de nacht wel een aanrader dan? Had niet het idee dat deze beter zaten ofzo.
Precies! Overdag heeft mijn zoontje het niet (meer) nodig omdat je dan toch iets vaker verschoont. Maar s'nachts is hij super beweeglijk en dan duurt het soms wel 12 uur voordat je de luier verschoont. Jane