Ik heb witte kleding met van die gele vlekken onder de oksels. Nu had ik iets gelezen over inweken of wassen met glansspoelmiddel voor in de afwasmachine. Weet iemand hoe dat precies werkt? Hoeveel glansspoelmiddel gebruik je dan? Maakt het merk nog iets uit? In een emmer water (koud, lauw of warm?) of in de wasmachine (op hoeveel graden?)? En als je het moet inweken: hoe lang laat je het inweken? Kun je dit alleen voor witte kleding gebruiken, of ook voor kleding waar ook kleur in zit? Pfff veel vragen, maar ik hoop dat ik die vieze vlekken er eindelijk eens uit krijg!
op omaweetraad.com staat je dat het moet inspuiten (dus gewoon de vlekken goed nat maken ermee) en dan 2 uurtjes laten intrekken en vervolgens in de wasmachine op een normaal programma.
Als dat echt werkt ga ik het ook eens proberen. Mijn man heeft hier erg veel last van door medicijn gebruik
Ik had dit altijd met mijn werkblousen. Als het helemaal wit is, dan een nachtje in de bleek zetten en hup de masjien in! Zo doe ik het ook met de t-shirts van mijn man.
op omaweetraad staat dit ALs je last hebt van gele oksels in schone witte kleren. Een papje maken van zuiveringszout(Etos) dit op de oksel insmeren. Daarna uitspoelen en in de wasmachine. Weg gele vlek. Transpiratievlekken zijn uit kleding te verwijderen door er (blanke)azijn of glansspoelmiddel (voor vaatwasser) op te doen. Dit laten intrekken en daarna normaal mee wassen. - Rian Moes Transpiratievlekken in kleding insmeren met gewone sunlightzeep, een nachtje laten intrekken en gewoon in de was doen. Gele zweetvlekken verdwijnen als je ze laat weken in twee delen 'goedkoop' wasmiddel en een deel water, daarna gewoon uit wassen in de wasmachine. werkt echt! - Regina Glansspoelmiddel op de vlek sprayen,en verder wassen in de wasmachine,met oude vlekken enkele keren herhalen. - Franca Wolfs @Daan, meng je die Chloor dan met water ?
ik heb sowieso altijd een een spuitflacon staan met een mix van water met bleek, dit gebruik ik voor de schimmelvlekken in de badkamer (oud huis..), en ook voor gele oksels. Helpt geweldig. Niet gebruiken op gekleurde kleding natuurlijk!