ik wil een handkolf kopen. ik heb de classic+ flessen voor mijn dochter. maar ik twijfel enorm welke ik moet kiezen. Dus hebben jullie ervaring met isis of natural van avent, kunnen jullie ervaringen plaatsen.
Ik zou er geen kopen persoonlijk, gewoon in het begin huren als het nodig is en als het dan nodig is kan je altijd nog er eentje kopen. Maar dat is persoonlijk
oooh op die fiets! sorry! haha Ik heb wel veel mensen gezien die de avent handkolf hebben en daar tevreden over zijn. Als je die flessen ook hebt dan zou ik daar voor gaan, wel praktisch!
Ik heb de avent handkolf. Prima te doen voor momenten waarbij je even snel wat druk eraf wil, maar ech kolven zou ik persoonlijk met een goede elektrische kolf doen. Ik heb rond de 10 maanden nog de medela freestyle gekocht om die reden. Geen moment spijt van gehad!
ik heb de elektrische gehad en met deze kon ik er niet overweg. niet mijn ding. bij mijn 1e kindje had ik de avent handkolf gehad. deze was goed. maar nu is er nog een nieuwe versie de Natural handkolf erbij gekomen. welke hebben jullie?