Dit.. ze heeft een betaalde baan, maar kennelijk de boel niet of orde of er is meer wat jij niet weet. Vraag haar niet om te betalen, maar vraag haar hoe zij hierover denkt. Wat zorgt ervoor dat zij niet het geleende geld terug betaalt? Zulke vragen zetten meer tot denken.
Blijven vragen, het is van jou. Al is dat altijd gemakkelijker gezegd dan gedaan, ben daar zelf ook geen held in
Wat andere ook aangeven er om blijven vragen. Zeker als de betaling is geweest. Niet netjes dat ze niet aangeeft dat het.niet lukt en of het laatste in 2 keer kan.
Jij hebt altijd van die bijzondere dingen Geen verwijt overigens maar de topics die je opent zijn vaak wel vermakelijk Of je betrapt mensen al wippend op straat, je leent een Pizzarette uit en nu dit geld. Ik vind zoiets trouwens absoluut niet vermakelijk hoor want om je eigen geld moeten bedelen is gewoon rottig. Weet ze hoe je erover denkt? Heb je het al een paar keer besproken met haar? Misschien dat je een betalingsregeling kunt afspreken met haar?
Betaalt de WW een maand vooruit en haar werkgever achteraf? Dan heeft ze wellicht met 1 salaris 1 maand vaste lasten en dan alle voorgeschoten bedragen dus nog een extra maand vaste lasten moeten betalen? Als dat het geval is snap ik dat dat moeilijk voor haar is om voor elkaar te krijgen. Ik zou in dat geval indien ik de financiële ruimte heb een haalbare betaal afspraak maken zodat ik mijn geld in termijnen terug krijg en mocht ik geen financiële ruimte hebben zou ik met haar samen naar haar hypotheek verstrekker of woningcorporatie, ziektekostenverzekeraar enz. bellen om uit te leggen wat de situatie is en te vragen om betaalafspraken zodat misschien de betaling van bepaalde vasten voor komende maand niet in 1x maar via een betaalregeling terug betaald kan worden. Ik heb dit weleens voor een cliënt moeten regelen omdat er een fout is geweest bij uitbetaling van haar uitkering. Dit was met een paar telefoontjes geregeld. Wellicht is dat een optie?