Geleende babykleding merken

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door capo, 10 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.886
    5.181
    113
    Home
    Als het weer terug moet zou ik het niet gebruiken
    Hier is het geven mag je houden

2. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.902
    6.466
    113
    Dit, als het terug moet, zou ik veel te bang zijn voor bv een keer spugen, spuitluiers etc - dan maar niet dragen. Ik heb zelf ook nooit kleding uitgeleend met het idee dat dus weer terug te krijgen.

Havermout vindt dit leuk.
  3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Nou precies, geen zin in gedoe, ik hou wat ik wil houden en geef weg of verkoop wat ik niet meer hoef, klinkt me allemaal iets te omslachtig zo.

Havermout en tuc vinden dit leuk.
  4. Havermout

Havermout Niet meer actief

dit.

5. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.515
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Welnee joh, kost amper tijd/ moeite.
    Als het me meer energie zou kosten dan dat het me op zou leveren, was ik er al gauw mee gestopt hoor :)
    En ik heb nou eenmaal een vriendin die graag de kleding weer terug wil, zodat zij het daarna weer aan andere vriendinnen door kan geven met kinderen die weer jonger zijn dan de onze (heel in het begin hadden we meerdere mensen van wie we kleding te leen kregen dus toen kostte het iets meer tijd).

Wij gratis kleding te leen, nou, dan mag daar ook best een kleine moeite/ tijdsinput tegenover staan vind ik :)

Edit: moet zeggen dat ik zelf niet aan de optie had gedacht die hier later voorbij kwam: kleding merken met een kleurenmarker in het label.
    Dat zou nóg minder tijd kosten.

6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Met als gevolg een schuldgevoel van hier tot jeruzalem. Hier is t niet van toepassing we geven t door of t is eindbestemming kledingcontainer (of kliko als t echt niet meer kan)

Deel Deze Pagina