Dit, als het terug moet, zou ik veel te bang zijn voor bv een keer spugen, spuitluiers etc - dan maar niet dragen. Ik heb zelf ook nooit kleding uitgeleend met het idee dat dus weer terug te krijgen.
Nou precies, geen zin in gedoe, ik hou wat ik wil houden en geef weg of verkoop wat ik niet meer hoef, klinkt me allemaal iets te omslachtig zo.
Welnee joh, kost amper tijd/ moeite. Als het me meer energie zou kosten dan dat het me op zou leveren, was ik er al gauw mee gestopt hoor En ik heb nou eenmaal een vriendin die graag de kleding weer terug wil, zodat zij het daarna weer aan andere vriendinnen door kan geven met kinderen die weer jonger zijn dan de onze (heel in het begin hadden we meerdere mensen van wie we kleding te leen kregen dus toen kostte het iets meer tijd). Wij gratis kleding te leen, nou, dan mag daar ook best een kleine moeite/ tijdsinput tegenover staan vind ik Edit: moet zeggen dat ik zelf niet aan de optie had gedacht die hier later voorbij kwam: kleding merken met een kleurenmarker in het label. Dat zou nóg minder tijd kosten.
Met als gevolg een schuldgevoel van hier tot jeruzalem. Hier is t niet van toepassing we geven t door of t is eindbestemming kledingcontainer (of kliko als t echt niet meer kan)