Ik ben 14 aug gestopt met de pil, meteen onttrekkingsbloeding gehad en 25 dagen op 10 september ong geworden. Als ik van een cyclus van 25 dagen dan uitga had ik 5 okt weer ong moeten worden, dit is alleen niet gebeurt.( negatieve testen). Nu vraag ik me af of ik deze maand dan wel een eisprong gehad kan hebben. Als ik deze wel had en van cyclus van 25 dagen uitga zou ik dus de 16de mijn ei hebben gehad, heb op deze dag ook gemeenschap gehad. Heb de 19de wat bruin bloed verloren wat maar 3 dagen aanhield. Zou ik nu dan toch zwanger geraakt kunnen zijn en dat dit een innesteling was???? Zou dan vandaag ook m'n nod zijn als ik uitga van cyclus van 25 dagen.. Of geld deze niet als je een menstruatie overgeslagen hebt??? Hoor heeeel graag meningen hierover want ik snap de helemaal niks meer van
tuurlijk het zou kunnen dat je zwanger bent.. wat ook zou kunnen is dat je lichaam nog aan het ontpillen is en daarom dat je nog niet ongesteld bent geworden.. het is niet vanzelfsprekend dat je meteen weer een normale cyclus hebt dus grote kans daarvan.. maar het kan ook wel zo zijn je meteen een goede cyclus hebt en meteen zwanger bent dat is bij iedereen anders.. je kunt niks anders doen als afwachten en iedere week even een test doen mss dan weet je of je zwanger bent ja of nee
Hoezo zou je de 16e een eisprong moeten hebben gehad? Omdat een internetberekening dat zegt? Die gaat uit van gemiddelden en je eisprong kan veel later of eerder komen dan dat een berekening aangeeft. Je lichaam doet echt niet wat een berekening zegt dat die moet doen! Dan kun je beter ovulatietesten gan gebruiken. Die maken gebruik van jouw urine en zijn daardoor vele malen nauwkeuriger. Het kan goed zijn dat je aan het ontpillen bent. Vaak heb je helaas last van onregelmatige cyclussen na pilstop. Dat bruine bloedverlies van de 19e kan heel goed een ovulatiebloeding zijn geweest trouwens.
Hoi Aynil dankjewel voor je berichtje, helaas was het gewoon mijn menstruatie. Deze ronde jammer genoeg weer niet gelukt en gister weer ongesteld geworden. Hopen dat het snel raak is maar ik ga proberen er niet zo veel meer mee bezig houden, het komt wanneer het komt, want zit mezelf elke keer weer gek Te maken en hopen dat het raak is
Ik zie dat jij in de eerste ronde zit, hopelijk voor jou ook dat je niet Lang hoeft Te wachten en dat het voor jou ook snel raak is!!