Ik zou overmorgen nog eens testen, het is een dun streepje zie ik wel (ofwel zie ik het verkeerd omdat de foto shuin is genomen) maar als hij niet zo dik is als de controlestreep kan het wel een indrooglijntje zijn ook... nog even aankijken
deze test heb ik 2 dagen voor nod gedaan en nu ben ik overtijd 4 dagen. maar heb nog geen test in huis dus kan even niet testen denk dat ik morgen een test ga kopen
Ik zou ook even snel een nieuwe test kopen hoor! Ik had ook zo'n test 4 dagen voor m'n NOD en was ook hartstikke zwanger! Dusss...voorzichtig gefeliciteerd!
Ik durf deze nog niet positief te noemen, vind het streepjes zo dunnetjes. Hopelijk is je volgende test superduidelijk!
Deze test is licht positief. Ik vind de test streep ook niet dun maar nog wel licht van kleur. Ik heb de foto even gedraaid en in negatief bekeken en dan zie je heel duidelijk dat de streepjes even breed zijn. Ik ben benieuwd naar je volgende test, maar verwacht eigenlijk wel een mooie test nu.
een test streep hoeft helemaal niet zo dik te zijn als de controle streep.ik heb dast nooit gehad,en nu zwanger van de derde. en ik zi echt duidelijk een streep op de linker foto.
Op de linkerfoto zie ik duidelijk maar licht een even brede streep als de controlelijn, rechts zie ik niets. Ik zeg als ik naar de linker kijk. Zwanger!! alvast voorzichtig gefeliciteerd
Ik zie ook een heel licht streepje.. zelf gisteravond ook getest.. het leek mij na 5 minuten wachten niks zichtbaar, maar later verkleurde het alsnog wel. Op de bijsluiter staat dat als er binnen 30 minuten verandering optreed het wel positief is, en dat was dus het geval. Echter na zoeken op internet blijkt dat predictor nou niet de meest betrouwbare test is dat zelfs mannen er positief op testen. Het was ook niet echt effen van kleur, meer klein beetje donkerdere kleur, en de rest licht. K heb ook nog eens gisteravond laat getest, na een paar glazen water. Besloten om morgen maar een clearblue digital te halen, en dan vrijdagmorgen weer te testen. Zit nu 5 dagen overtijd, ben benieuwd!!
Ik heb dit keer 3 dagen na nod getest en kreeg met de zelfde test deze uitslag. Ben nu 12 weken en 4 dagen zwanger en bleek gewoon iets later mijn eisprong gehad te hebben waardoor ik dus ook iets korter zwanger was. Heel voorzichtig dus alvast gefeliciteerd
Ik vind hem ook erg onduidelijk en weet niet of de streep wel roze is! aan de foto te zien is hij niet genomen binnen de aflees tijd want het (lichte) streepje is opgedroogd. heb hem even in negatief gezet maar daar lijk ik het minder goed te zien als de orginele foto.. Ik hoop morgen op een duidelijkere foto en streep! succes!