Op dit nieuwe forum is er veel minder keus uit de smileys en we mogen er nog maar 1 per bericht plaatsen? En als er al een foto is geplaatst, dan mag er geen smiley meer bij (max. 1 afbeelding per bericht). Verandert dit nog? Het wordt anders zo saai 8).
Helemaal mee eens! En daarbij nog een toevoeging: er zijn veel te weinig smileys, en ik vind ze ook niet leuk Er zijn op andere forums en op het internet zulke leuke smileys te vinden, waarom hebben wij die niet?
Joepie! Er kunnen er meer in 1 bericht. Maar wat ik wel erg jammer vind is dat je ze niet kan typen. En het zijn er wel weinig. En ik vind ze ook niet zo leuk... (schaam smiley)
Hoe bedoel je niet meer typen Boney? Als ik namelijk een ; en een ) achter elkaar typ krijg ik gewoon een smiley . Dit zijn de smiley codes op dit moment: ; ) : ? 8 ) 8) : $ : ( : x :x : - > ; - ) : ) : P : D Gebruik ze zonder spaties en je smiley wordt weergegeven. Het is nu inderdaad mogelijk meerdere smileys te plaatsen. Verder is het onderwerp smileys op de lijst gezet met dingetjes waar we nog naar kijken (dus ook een eventuele uitbreiding). Doe ik dit topic voor het overzicht alvast op slot . Groetjes, Josien