Hoe kan ik het instellen dat ik in een topic de berichten van oud naar nieuw kan zetten? Nu staat de nieuwste bovenaan en dat vind ik absoluut niet handig.
Ga naar --> gebruikersinstellingen --> opties wijzigen (onder 'instellingen en opties') Bijna onderaan heb je het kopje 'weergaveopties onderwerpen' Daar kun je kiezen voor --> Lineair - oudste eerst Ik neem tenminste aan dat dan niet alleen de onderwerpen, maar ook de berichten van oud naar nieuw gerangschikt worden.
Heb ik al geprobeerd maar dan gaan de onderwerpen van oud naar nieuw en die wil ik juist met de nieuwste eerst hebben, zoals het nu is zeg maar. Alleen de berichten in een topic wil ik dus met de oudste eerst en de nieuwste op de laatste pagina net als op het oude forum. Misschien zie ik wel iets over het hoofd, maar ik kan het dus niet vinden. In ieder geval bedankt! Iemand anders??
In de kolom bij de index boven de berichten op "laatste bericht" klikken. Dan wordt de volgorde gewijzigd en komt het laatst geplaatste bericht bovenaan. Het kan zijn dat je dit bij elk forumdeel apart moet instellen.