He meiden, ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar een leuke maar zeker ook stevige kinderkoffer.Wij wonen nl. in Portugal maar gaan regelmatig op bezoek bij familie in Nederland. Ik zou het erg leuk vinden dat mijn zoontje een eigen koffertje heeft die als handbagage meekan, maar die dus ook tegen een stootje kan. Dank je wel Zonnige groetjes
Volgens mij is dit dan DE KOFFER die je zoekt.... Trunki de eerste leuke en unieke kinderreiskoffer Heb er voor mijn dochter ook eentje gekocht. We moeten hem nog in gebruik nemen, maar lijkt mij ideaal!
Hey, dat soort koffers had ik ook gezien hier in de Algarve bij Brinka en Centroxogo (zit ook bij Santarem). Waarschijnlijk heeft Toys-R-Us in Lissabon (Colombo) ze ook wel. Wel een ander (iets goedkoper) merk.
Ik vind de trunky leuk maar erg weinig inhoud. Door de vorm niet handig in te pakken. Wat dacht je van Sammie Samsonite?
Dat weet ik niet zeker maar weet wel dat ze heel stevig zijn, niet echt zacht dus. Waar ze ook leuke koffers van hebben is sigikid. En daar zijn iig harde van
Hoi,Tot nu toe gaat mijn voorkeur toch uit naar de trunki, maar de trolleysvan Sigikid zijn ook erg mooi nog meer leuke tips?