Hoi! Is deze Kruidvat Ovulatietest positief? Of moet het nog donkerder? Wat is jullie ervaring met deze testen. Test nu voor het eerst in bijna 1 jaar en een miskraam...
Ik gebruik deze nooit, denk wel dat je vlakbij je piek zit maar "officieel" is deze test nog niet positief. Dat is hij als beide streepjes even donker zijn of de teststreep donkerder dan de controle streep. Maar het zou ook kunnen dat hij bij jou niet donkerder wordt. Ik zou nog even doortesten en het voor de zekerheid regelmatig gezellig maken.
Ik vind hem niet positief. Zelf nooit deze testen gebruikt maar zie ze wel vaker hier voorbij komen. Ze kunnen echt knallen en zijn al vrij snel en lang donker. Je teststreep is mijn inziens lichter dan de controlestreep.
Okay dus als ik de eerste keer een test heb met de teststreep even donker als de controle streep dan springt mijn ei binnen 36 uur?
Je gaat idd uit van je eerste positieve test en dan springt je ei zeer waarschijnlijk binnen 48 uur. Kan dus al snel zijn maar ook iets later. Alleen geeft een positieve ovulatie test geen 100% garantie dag je ei daadwerkelijk springt, de kans is wel vrij groot. Ik heb veel echo's in het ziekenhuis gehad en de eisprong die toen te zien was liep mooi synchroon met de ovulatie testen
Ik zou even een paar dagen achter elkaar testen dan kan je ze vergelijken en dan zie ook her verschil 1 daar van zal echt knallen Ik dacht dar mijne ook positief waren, bleek er maar 1 positief te zijn.
Okay... ja ik heb eergisteren ook al getest... en hebben ze bij jou geholpen, of moet je nog even afwachten
Kan het dat mijn piek al is geweest... en dat ik te laat ben begonnen met testen? Hij wordt namelijk mijn inziens niet donkerder eerder lichter
Wat een drama met het uploaden van afbeeldingen zeg!!!! Krijg steeds de melding dat het bestand te groot is!
Ja dan kan het zijn dat je hem gemist hebt. Met een cyclus van 28 kan de piek prima op dag 12 met een eisprong op dag 14. Zit niet veel anders op dan doortesten en kijken of hij nog komt. Want met een cyclus van 35 kan hij ook nog prima komen op dag 21 bv.
Zou ook niet uitmaken... heb flink geklust deze week... alleen was ik benieuwd naar de piek! Ben benieuwd of die nog komt of dat ik hem toch echt gemist heb