Opeens een slaapprpbleem...?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

    Ineens hebben we een slaapprobleem met Sophie,het ging altijd erg goed,laatste fles rond 21.00 naar bedje,af en toe nog een paar keer lopen voor een speentje en ze kwam pas de volgende ochtend weer tussen 8.00-9.00.
    De laatste dagen,begint ze naar de fles kei hard te huilen,bijna niet troostbaar,we leggen haar dan in haar bedje met speentje en valt dan eigenlijk in slaap,tot na een half uur dat ze half slapend lig te huilen,we zeggen niks stoppen het speentje in haar mond en lopen weer weg,dit blijft een paar keer,tot dat ze echt overstuur gaat huilen,we troosten haar en dan wordt ze opeens helemaal vrolijk,spartelen met de beentjes lachen,en ligt lekker de blazen....en is niet meer in slaap te krijgen,klaar wakker :cry: en dat rond 01.00....
    we hebben haar zelfs al in de wagen gelegd om haar in slaap te wiegen( is niet echt te oplossing,maar we zijn allebei dan te moe) na een half uur valt ze dan in slaap,met als gevolg als je je kont draai ze weer begint te huilen....rond 2 uur valt ze dan een beetje in slaap,en rond half 7 wordt ze al weer wakker,ook weer heel zeurderig huilen...

    Wat zou dit zijn? Iemand tips?

    Groetjes,
     
  2. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Mischien een sprongetje?
     
  3. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Die heeft ze naar mij idee al een paar weken gehad,en ik heb ook dat boek oei ik groei,en moet dit juist een rustige periode zijn,wel heeft ze deze week het omrollen ondekt en haar voetjes...
     
  4. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    En doe je haar na de laatste fles nog even knuffelen voordat ze naar bed gaat? En hoe slaapt ze overdag?
     
  5. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ja knufflen doen we haar! maar eigenlijk al tijdens de fles op het laatst begint ze al te huilen.
    Op de dag gaat het goed,meestal slaapt ze van 11.00 tot 12.00-12.30.
    s'middags nog een klein slaapje van drie kwartier,en rond 18.00 nog een klein slaapje...niet echt super veel denk ik?

    Groetjes,
     
  6. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    :) vergeleken bij die slaapkop van ons...
    Die ligt de hele dag door te pitten :)
    Hoeveel voeding geef je dan als laatste? Mischien dat ze daar een beetje last van heeft? (probeer een beetje met je mee te denken hoor ;) )
     
  7. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ja vind ik heel lief ;)

    Ze krijgt al anderhalve maand het zelfde

    210cc met 7 schepjes ( ze is een flinke dame 66 cm en 7500 gr.)
     
  8. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Ja, dan lijkt het me niet iets waar ze nog aan moet wennen.
    Euhm, en als je haar bijvoorbeeld eerst in badje zou doen, dan de fles en dan lekker naar bed? Dan is ze mischien wat moeier van het badje en de fles en valt ze in slaap, dat ze ook blijft slapen?

    Oh wat lekker dat ze het zo goed doet! Want zij is van begin maart zag ik? Die kleine meid van mij is van 22 maart :D
     
  9. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Dan schelen ze niet zoveel he,het is zo leuk he ;) ( behalve soms dan haha...)

    Ik doe haar eigenlijk altijd s'ochtends al in badje,ik heb eigenlijk elke dag het zelfde ritueel,en houd me eigenlijk altijd strak aan haar voedings tijden ( nu komt ze meestal wel uit zich zelf ) daarom vind ik het ook een beetje gek dat ze dit nu doet,ze was altijd zo makkelijk...

    Groetjes,
     
  10. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Ja scheelt inderdaad niet veel! Ja, het is echt heel leuk!
    Alleen dit soort dingen zijn soms wat midner grappig ;)

    Ja, dan zou ik me ook aan het ritueel houden. Dan zijn jullie dat helemaal gewend natuurlijk. Maar sinds wanneer heeft ze dit? En hoeveel en wat voor voeding geef je?

    PS Ben jij al begonnen met fruit?
     
  11. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ze heeft het sinds dinsdag,maandag heeft ze wel voorlopig haar laatste prikjes gehad,maar dan zou ze er nu toch geen last meer van moeten hebben,nu net na de fles op het einde ging ze ook weer huilen...wat dat nu is...

    Ik geef preventief hypo van friso,ik moet wachten met fruit tot dat ze 6 maanden is... :( ik heb van de week wel een beetje pap op een lepeltje gegeven,ze vond het maar raar,was grappig om dat te zien!

    Groetjes,
     
  12. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Ik vraag me ook af of die kleintjes zo lang last kunnen hebben van een prikje. (1 of 2 dagen kan ik me voorstellen)
    Hmm vreemd zeg. En je geeft alle flessen 210/7? Anders zou je eventueel kunnen denken dat ze nog honger heeft? En als je na de fles een speentje geeft?
    Je weet het soms nooit met die kleintjes.
     
  13. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Vaak laat ze met de laatste fles nog wat staan,en speentje geven we,maar die spuugt ze naar een paar min weer uit...ik weet het ook echt niet...ik ga haar vanavond maar inbakeren ( ze is wel heel druk met haar voetje en handjes ) anders weet ik het ook echt niet...maar ik hoop wel dat ze een beetje slaapt vannacht!

    Groetjes,
     
  14. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Hahaha ja dan kom je met een speentje ook niet ver :)
    Maar is wel balen! Hoop dat dat helpt! Veel succes vanavond.

    Laat je het even weten?

    Liefs
     
  15. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Dank je wel he ;)

    Je hoort het morgen wel!

    kuss,
     
  16. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Is goed wijffie!

    Komt goed!

    Liefs
     
  17. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Hier precies hetzelfde gehad, van een hele makkelijke slaper ineens huilen in bed en overstuur worden als we weg waren....paar dagen later kreeg ze allemaal blaasjes, ze had de waterpokken. Daar heeft ze dus gewoon al last van gehad.

    Dus misschien heeft jou kleine meid ook wel wat onder de leden? Ik heb Britt in die periode niet uit bed gehaald maar ben bij haar bedje blijven zitten tot ze in slaap viel. Ik had toen al bedacht dat als deze fase niet over zou gaan dat ik wou proberen om elke dag de stoel van haar bed af richting de deur te schuiven......
     
  18. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hey!

    Gisteravond na de laatse fles ( die ze maar voor de helft op had,ze drinkt de laatse dagen ook niet alle flessen op) hebben we haar op bedje gelegd,ik heb haar wel ingebakerd,we moesten nog 1 x speentje geven en is toen heerlijk gaan slapen! tot 08.00 ( een uur eerder als normaal ) en wilde ook vrij snel het flesje! toch heeft ze weer 40 laten staan...maar ik denk maar zo vol is vol,toch :(:

    Ik ben benieuwd hoe het vanavond ga,we gaan naar vrienden...ja moet ze ook maar aan wennen....

    Liefs
     
  19. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    nou dit gedrag zal nu wel duidelijk zijn..
    er zat gewoon al iets te broeien wat er nu uit komt toet...

    Bij britt precies het zelfde;) vanaf donderdag slecht slapen gillen krijzen
    niks willen slecht eten....
    en nu is ze ziek.....
     
  20. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Hey toet,

    Hoe is het met je kleine meid gegaan de laatste paar dagen?

    Liefs
     

Deel Deze Pagina