Hallo Zoals hier boven al staat ik had vanavond last met niesen van licht urine verlies en bij het afvegen met naar het toilet gaan wat gelig slijm Wat zou dat kunnen zijn ? Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus van 28 dagen maar vorige maand was ik ineens 5 dagen overtijd (ik ben al ruim 2 jaar gestopt en had dat nog nooit gehad) Toen de door kwamen ging dat gepaard met een enorme buikpijn en en prop bloed met slijm wat het precies geweest zou moeten zijn kan ik niet zeggen ik had wel een test gedaan vorige maand maar die was negatief . Ik weet nu dus ook niet precies wanneer ik overtijd zou zijn . wie zou me kunnen vertellen wat het kan betekenen groetjes christina
Hihi, ik dacht al dat ik de enige was die incontinent was heb dat de laatste paar dagen ook wel eens. Ik wil nog wel eens wat hooikoorts-klachten hebben, dus niezen hoort daar ook bij. En dan moet ik echt met mijn billen tegen elkaar, alles aanspannen, anders verlies ik wat drupjes... ik moet nog een goeie week voor mijn NOD, dus effe afwachten. Bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook wel eens, maar ik heb het ook op mijn trouwdag gehad, en dat was erg lastig...
@kabouter klus Ik hoop dat het een goed voor teken is maar ik weet het echt niet . groetjes christina