Hoi allemaal, de titel zegt het al. Ik heb na mijn eisprong tot aan dat ik ongesteld wordt gelige afscheiding, hebben meer mensen dit en is dit dus normaal? Als er een eventuele bevruchting heeft plaatsgevonden is je afscheiding dan anders/ of meer of minder? Alvast bedankt voor jullie reacties!! xx Jozien
Ik heb dit ook iedere cyclus. Het is heel licht geel en ondoorzichtig. Iedere maand als ik dit had dacht ik dat het weer over was en niet zwanger werd, maar in de maand dat ik toch zwanger bleek had ik ook deze afscheiding en ging er eigenlijk al vanuit dat het weer niet was gelukt. Is dus helaas geen peil op te trekken. Hopelijk kan je er wat mee!!!
Sorry meid ik kan je niet helpen... Maar misschien helpt het als je je vraag bij de zwangeren stelt ik zou hem iig daar plaatsen dan lezen de zwangeren je vraag sneller
Ik heb ook wel regelmatig van gelige afscheiding. Volgens mij kan dat geen kwaad want ik heb een poosje geleden eens gegoogled hierop en daar las ik dat afscheiding verschillende kleuren kan hebben! (doorzichtig,wit,gelig,groenig)