hoi dames, hoe is het met iedereen? heb effe een vraagje ik heb zo een soort van steken vanonder, vanaf gister..het lijken menstruatiekrampen maar mijn nod is pas 15-1, wat kan dit zijn? komt iemand dit bekend voor?
ik had destijds ook zeker 8 a 10 dagen voor mn nod krampen en steken, behoorlijk heftige soms ook.....en ik had 2 dagen na nod een positieve test hopelijk jullie volgende week ook
ik heb geen bruine of roze afscheiding gehad rond nod, maar heel veel hebben dit wel in het begin van de zwangerschap moeilijk he dat wachten nog een hele week
he dames, meerderen hier dus met hetzelfde..inmiddels na 2 dagen (niet de hele dag) is die pijn weg, dacht echt dat mijn ongi. zou doorkomen, zou het dan toch echt zo zijn? ben verder niet misselijk ofzo... succes dames, hou elkaar op de hoogte hier sannie nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hier hetzelfde; heb pijnlijke steken in mijn buik. Ze zijn heel venijnig. Mijn NOD is 14 jan. Ik overweeg nu zondag al een test te doen, zo'n Ultra Sensitive van Matcare...
Ik heb het al sinds de innesteldag (vorige week donderdag) en vroeg me al af wat je er tegen kan doen want als je lange dagen moet werken is het vreselijk vermoeiend...
Ik had ook voor mijn NOD onwijs een gevoel dat ik heeeeeel erg ongi zou worden. Nou ja, niet gebeurd dus Eerder testen zou ik niet doen. Je moet toch wachten en je weet het toch niet altijd (positief kan nog verkeerd gaan, negatief kan nog positief worden). Ik heb al na mijn laatste menstruatie een datum gezet dat ik zou testen (2 dagen na een eventuele NOD van de langste cyclus) en ik heb me er aan gehouden. Hielp mij heel erg om er niet aan te denken tot die dag.
wow spannend dames, ik duim voor jullie allen en gentle gefeliciteerd met je zwangerschap! kan je meer vertellen over wat je nog meer voelde voor je nod, wat waren o.a. je klachten?
ik snap het niet helemaal je zegt dat de 15de je nod is.maar dta is toch de 14de de 15de ben je 1dag overtijd en kun je testen volgends je banner
hallo dames... ik kan pas over 6 dagen testen maar sinds mijn eisprong heb ik vooral savonds pijnlijke zeurende borsten... en vooral na het douche zie je mijn aders boven op mijn borsten liggen en over dag ook wel duidelijk... wordt wel elke dag beter zichtbaar maar misschien komt het ook door dat de nod datum dichter bij komt..? en dinsdagavond kreeg ik me toch een steek boven mijn schaambeen dit hield aan tot vanmorgen nu heb ik soms nog een steek maar lijkt nu meer een beetje op ongi gevoel.. ik heb het gevoel dat ik zwanger ben maar dat had ik vorige maand ook! en mijn temp is vanmorgen ook met 0,2 gestegen kijk maar bij mij ff.. wie heeft dit ook wel eens gehad?/ en wie was er toen zwanger en wie niet? ik hoop dat iemand mijn vraag kan beatwoorden?! liefs michelle
je NOD is de dag dat je niet ongesteld bent geworden.dus eigenlijk dga dag dta je ongi had moeten worden als ik naar je banner kijk moet je woensdag ongi worden wnat dan zit je op 31.en als je op dag 32 zit dus die 6 bij je 26 opteld ben je 1dag overtijd.
Ik had dit vorige maand ook. Daarbij had ik ook heel erg veel last van witvloed en misselijkheid. Toch met dag 38 ongesteld geworden. Misschien geen goed vruchtje denk ik achteraf want ik voelde me behoorlijk zwanger. We gaan gewoon vrolijk verder. Alle dames succes!
dankje snippie snap wat je bedoeld, maar voel toch wel ongi krampen opkomen, denk niet dat het raak is voor mijn deze maand...maar jah, ik wacht het allemaal maar even af gr