Ik ben zondag er achter gekomen dat ik zwanger ben (niet gepland maar erg welkom) ik denk nu zo'n 6 weken. Maar 2 weken geleden heb ik een operatie gehad en ben toen onder narcose geweest en heb morfine gehad. Heeft iemand hier ervaring mee, maak me toch wel een beetje zorgen. Ik heb vorig jaar 2 miskramen gehad, dus hoop heel erg dat het nu wel goed gaat!
Of het effect heeft weet ik niet, even de arts raadplegen... Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopen dat alles goed gaat!
hey ik denk niet dat het erg is ik ben namelijk ook net teweten gekomen sinds vrijdag dat ik zwanger ben en heb op 6 augustus onder gehele narcose een amandeloperatie gehad .de weken erna nog zware medicijnen die je normaal niet als zwangere mag nemen en vrijdag op de echo klopte het hartje al en was alles in orde . dus ik hoop ook voor jou zo positief verhaal als dat van mij
Ik heb jaren geleden direct na de narcose een MK gehad (diezelfde nacht), als het bij jou schade op zou moeten lopen was dat al gebeurd denk ik Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Het kan effect hebben, maar het hoeft niet. Mijn schoonzus heeft vorig jaar toen ze 6-7 weken zwanger was een acute blindedarmontsteking gehad. Zou heeft na de operatie meteen een echo gehad om te kijken of alles nog goed was. Er zat een risico aan de narcose vast voor de vrucht, maar wat precies weet ik niet meer. Inmiddels is ze bevallen van een perfect gezonde zoon van alweer 5 maanden . De rest van de zwangerschap heeft ze ook geen verdere complicaties gehad trouwens. En gefeliciteerd! Heb je al een echo of afspraak gepland? Zou het dan nog eens navragen voor je eigen gemoedsrust.