Ik probeer te ontdekken, waar ik zou kunnen zitten in mijn cyclus. Dit is eraan vooraf gegaan dit jaar: 31 december eisprong 13 januari positieve zwangerschapstest (herhaald op: één dag later en drie dagen later) 19 t/m 22 januari bloeding (helderrood, zonder stolsels, minder zwaar dan menstruatie) 23 januari echo (ik zou 5,2 weken moeten zijn). Geen zwangerschapsring. Wel mooi, dik baarmoederslijmvlies en groei nieuwe follikel(s?). In verband met dik bms verwachtte de gyn nog een bloeding. Omdat ik deze echo vooral bezig was met de hoop, dat er misschien toch nog sprake was van een zwangerschap, heb ik niet meer verder gevraagd. 's Middags nog een test gedaan, maar die was alweer Omo-wit. (laaste hoop echt weg) Nu is het 26 januari en ik vraag me af wanneer ik weer verder kan. Ik snap niet zo goed, waarom er nu geen bloeding komt. Of zou het ook kunnen, dat ik die bloeding oversla en dat ik binnenkort weer vruchtbaar slijm kan verwachten? Wie kan hier iets verstandigs van zeggen?
Beste Renske, Na een miskraam is het heel erg moeilijk. Je lichaam moet herstellen en de zwangerschapshormonen met worden afgebroken. Bij sommige gaat dat heel erg snel en bij andere niet! Wat ik wil zeggen is dat er niets over te zeggen is en dat pas weer kan gaan rekenen als je weer ong. bent geworden. Sterkte! xxx Marinka
Dank je wel... Ik hoop, dat ik toch nog eerst een eisprong ga krijgen. Of anders dat ik snel ongesteld word.