Weten jullie of ik truffeltaart mag eten in de periode dat ik borstvoeding geef? Volgens mij zit er alcohol in. Moet ik gewoon 3 uur wachten tot de volgende voeding?
Inderdaad, als ie verhit wordt zou ik me sowieso geen zorgen maken. En anders...1 stukje taart kan echt geen kwaad, zelfde als een bonbon met likeur eten ofzo denk ik....echt te verwaarlozen.
Nee ik neem alleen een klein stukje. De taart had ik gisteren gekocht. Ik wist niet dat er alcohol in zit.
meid, niet teveel stress! Over die halve druppel alcohol die in één zo'n taartpunt zit, zou ik me geen seconde druk maken. Lekker genieten van je taartje
truffeltaart wordt niet gebakken maar stijft op in de koelkast. Er zit wel alcohol in maar volgens mij erg weinig in één stuk. Doe vooral waar jij je prettig bij voelt
Maak het jezelf niet moeilijk, geniet van een groot stuk en geef je kind gewoon borst als ie wil. Als je sap drinkt uit een pak dat langer dan een dag in de koelkast staat krijg je waarschijnlijk meer alcohol binnen. Door een hele taart gaat hoogui een borrelglaasje, met een stuk taart krijg ej hooguit 1 of 2 cc binnen...