wat zouden jullie doen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Butterfly30, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly30

Butterfly30 Actief lid

29 nov 2011
    247
    0
    0
    Emmen
    Hoi, mijn dochter slaapt al een geruime tijd door. Nouja echt doorslapen ze is elke nacht wel een keer wakker, maar gaat dan spelen met haar knuffels in bed. Ze brabbelt wat gilt een keer. Ik hoor haar dan wel maar ga er niet heen. Ze speelt hooguit een half uurtje en valt dan uit zichzelf weer in slaap. Voor alle duidelijkheid ze huilt niet. Nu vindt mijn zusje dat dus verkeerd, die vindt dat ik bij elk geluidje naar haar toe moet gaan. Als ze echt huilt ga ik wel maar bij dit spelen niet. Wat zouden jullie doen er heen gaan of rustig laten spelen? Dat gillen doet ze overdag ook maar in de vorm van ah ah tegen haar beer die ze dan in handen heeft.

2. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Ik ga er echt niet bij elk geluidje heen!
    Je hoort toch aan het soort geluid of het wel of niet nodig is? Als je er onnodig heengaat, raakt een kind alleen maar in de war.

3. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Zeker niet naar toe gaan als ze gewoon ligt te spelen. Lekker laten gaan, als er echt iets aan de hand is, laat ze het wel weten.

4. Sempje

Sempje Niet meer actief

Ik zou er ook niet heen gaan hoor. Als ze gewoon rustig is, lekker speelt en niet van streek is, dan gaat het toch prima met haar? Bij mijn eigen dochter doe ik het iig ook niet en die kan af en toe ook flink feesten in bed ;)

5. Butterfly30

Butterfly30 Actief lid

29 nov 2011
    247
    0
    0
    Emmen
    Gelukkig ik begon al te twijfelen maar eigenlijk ook omdat ze bijna nooit huilt bij het wakker worden ook 's ochtends nooit. Ze gaat om half 8 op bed en ik haal haar om 8 uur uit bed.

Dat feesten ken ik, we hebben elke nacht babydisco ze heeft nu door hoe haar knuffel met licht en geluid aan moet Haha.... die knuffel speelt 10 minuten lang twinkle twinkle little star en geeft ook gekleurde lichtjes. Die knuffel uit haar bedje halen is ook geen optie ze pakt hem in handen als ze in bed gelegd wordt en hij ligt standaard naast haar wang daar legt ze hem zelf neer. :)

6. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Heeft je zusje al kinderen?

's Nachts ga ik alleen naar mijn zoon toe als hij huilt. Als ik hem ga opzoeken als hij ligt te babbelen wordt hij juist extra alert en slaapt hij helemaal niet meer (en ik ook niet).

7. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

Ik zou er ook niet naar toe gaan. Je merkt van zelf wel wanneer ze he nodig heeft, dan laat ze zich heus wel horen. Ik ben er zelf ook nooit uit gegaan als ik 1 van mijn zoontjes hoorde.

Deel Deze Pagina