gelijk na de bevalling!!

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door klaasje9, 8 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Het is idd voor iedereen anders, maar ik denk dat we allemaal de klap wel een x krijgen. Het is nou eenmaal een hele taak en het vraagt veel van je..
    Neem op tijd je rust, heb je echt nodig.
    Ik was ook gelijk weer op de been en nog steeds en af en toe dan weet ik gewoon dat ik teveel heb gedaan en ben dan weer mega moe!

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ondanks dat ik ook een snelle bevalling had en me dus best fit voelde erna, ben ik toch 1 hele dag op bed gebleven (moest van mijn kraamverz.) de 2 dagen erna ben ik halve dagen uit bed geweest en de dagen daarna ben ik gewoon gaan rusten op de tijden dat Lisa ook sliep s'middags.
    Ook mijn man ging dan liggen omdat de gebroken nachten toch wel erg vermoeiend zijn.

Het ligt dus helemaal aan je bevalling hoe je je erna voelt en wat je kan.. maar je moet echt niet teveel hooi op je vork nemen.. dat breekt je echt op , uiteindelijk.

3. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik ben ook niet kleinzerig aangelegd, maar na beide bevallingen kon ik heeeeeel weinig, het viel mij heeeel erg tegen de eerste dagen, dus probeer jezelf toch echt te ontzien, dez te eerder ben je zelf weer goed op de been! Ik had na beide bevallingen door veel bloedverlies ook aanzienlijke bloedarmoede en was ook heeeeeel snel duizelig, dus rustig aan he!!!! ;)

Groetjes Carry

4. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    ik heb dan wel een keizersnee gehad maar ben toen ook de volgende dag zelfs al mijn bad uit gegaan. na anderhalve week kon ik weer bijna alles zat ik al weer in het dorp op een terras.
    Ze zeggen dat je rustig aan moet doen omdat je de klap anders later krijgt maar ik geloof daar niet zo in

5. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    en toch is dat bij mij gebeurd. Als je niet naar je lichaam luistert dan komt die klap wel later!

Ik kon ook alles, had geen pijn zat na 2 dagen ziekenhuis gewoon beneden, sliep niet overdag.

En toen na 3 maanden kwam dus de klap. Luister dus naar je lichaam en neem je rust als de kraamhulp er is,

6. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Hier idem.

7. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Nou, ik geloof daar dus wel in, en heb vrijwel gelijk alles gedaan, maar ook zeker mijn rust wel gepakt als dat kon, wanneer de kleine sliep, ging ik ook rusten en dat ga ik nu zeker ook weer proberen, het is zoooo belangrijk om aan JEZELF te denken! Zowel voor jezelf als voor de baby, want de baby heeft er niets aan als jij je niet goed voelt hoor!!! Dus pas er mee op!!!

8. Lieltje

Lieltje Lid

6 aug 2006
    63
    0
    0
    Ik was al een paar uur na de bevalling de was uit de wasmachine in de droger aan het stoppen. Waar mijn man minder blij mee was.
    En ik ben de dag erna ook gewoon gaan rommelen in huis. En Jess verzorgen deed ik ook gelijk.
    's nacht toen de kraamverzorgster weg was na de bevalling moest Jess worden verschoont en dat heb ik ook gewoon zelf gedaan, omdat mijn man het nog een beetje eng vond.
    Maar dat is echt bij ieder vrouw verschillend.
    Ben blij dat het bij mij gelijk zo goed ging, want ik kan niet stil zitten.
    Succes.

Groetjes Lilian

9. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ik kon gelukkig ook weer alles meteen, ook niet in bed gelegen. ?Had alleen last van naweeen.

2 dagen na de bevalling was ik al ff snel in de stad naar prenatal :D
    Luca moest in het zkhs blijven (zes weken te vroeg) en tja we gingen twee keer per dag heen, soms drie dus in bed liggen was er niet bij (en daar had ik ook geen zin aan ;) )

10. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    ik kon gelukkig de zelfde dag lopen :p
    en beetje met pijn zitten...
    maar jah tanden opelkaar..
    en op een gegeven moment voel je het niet meer...
    nu 12 dgn later... kan ik lekker al flinke stukken wandelen.. en in principe nergens meer pijn :D:D

Deel Deze Pagina