Onze dochter ligt nu ook nog in een ledikant, maar na de zomer gaat ze over. ze krijgt het Hemnesbed met de lades. ik denk dat je kindje er zelf weinig van mee krijgt of het nou een meegroei, peuter of 1 persoonsbed is..
Hier gaat hij ook gewoon gelijk naar een 1- persoonsbed. Aan de andere kant is dit wel de reden dat hij nog in z'n ledikant ligt en zolang hij lekker slaapt blijft hij ook nog mooi in z'n ledikant liggen. Al is dat tot z'n 4e, als hij lekker slaapt vind ik het prima. Maar ik vind een peuterbedje en alle toebehoren een beetje zonde om aan te schaffen.
Hier staat sinds kort een groot 1-persoonsbed, dochter is bijna drie. Er zit geen hekje bij, maar het bed is ook niet hoog. Dus als ze eruit zou vallen (dat is nog niet gebeurd), valt ze maar een klein stukje. Het bed is opeens wel groot na een ledikant, maar dochter vindt het erg stoer!
Wow... wat een reacties!! Bedankt allemaal!! Als het past op haar kamer (even meten) denk ik dat we toch ook gelijk maar voor een 1 persoonsbed gaan! Kan ik er soms lekker even bij kruipen, hihi!