Gelijk naar de w.c. na het klussen of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mien1, 4 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Wij zijn eind maart voor het echie begonnen heb nu 2 cyclussen gehad de eerste van 90 dagen en de tweede van 50 dagen zit nu op dag 20.
    Als we klaar zijn met klussen sommige meiden blijven dan nog even liggen heb ik gelezen maar dan loopt er bij mij weer alles er uit dan ga ik gelijk naar de toilet anders vind ik het een beetje vies worden:).
    sorry voor de details;).
    Hebben meer meiden hier ervaring mee?

Groetjes

2. ikky100

ikky100 Lid

13 mrt 2011
    62
    0
    0
    gewoon naar het toilet gaan hoor, er blijft echt wel wat achter!
    Die zwemmen gewoon verder.

Naar de wc gaan helpt ook ter voorkoming van blaasontsteking

3. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Jazeker, normaal ga ik meteen naar de wc want er loopt inderdaad van alles uit. Ik heb naast mijn bed kleine handdoekjes liggen die we meteen na het klussen gebruiken, voordat ik naar de wc loop. De keer waar ik zwanger van ben geraakt ben ik wel blijven liggen. 10 minuten met m;n benen omhoog tegen de muur, wel handdoekje er tegenaan gehouden om zooi te voorkomen. Eenmaal op de wc kwam er toen ook bijna niks meer uit. (inderdaad vies, maar zo werkt het nou eenmaal haha)

4. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Hoi Mien,

Ik had er ook wel moeite mee hoor :) het is idd geen pretje, maar ik heb gewoon wat van die gastendoekjes naast het bed liggen. En gewoon een beetje je bekken kantelen, en dan een gastendoekje tussen je benen zodat niet alles er gelijk uitsjeest.

Nog niet zwanger helaas dus het is geen beproefde methode haha, maargoed zit ook 'pas' in ronde 2!

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ben gestopt met gastendoekjes en overgestapt op keukenrol....

Misschien niet zo romantisch, maar ik heb niet meer zo veel wasgoed...

Ik blijf nadien wel 10/15 minuutjes liggen en ga dan naar het toilet. Er komt dan bijna niets uit.

6. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok dan ga ik maar is wat voorbereidingen treffen voor nar het klussen:p.
    Ik weet wel mijn mannetje gaat wel lachen:D.

7. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Haj Mien,

Ik heb ook van die leuke gastendoekjes opgerold in een mandje naast mijn bed staan. Die er even tegen aan, benen ff omhoog en dan toch maar naar wc ... wil ook gaan blaasontsteking!

En tja het is niet heel charmant maar mn man was er snel genoeg aangewend!

8. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Wij gebruiken ook handdoekjes na het klussen. Scheelt inderdaad kleffe taferelen. Ik probeer dan ook even rustig te blijven liggen om ook met mn lief na te knuffelen. Vindt het ook zo wat om meteen na het klussen naar de wc te rennen.:D
    Heb ook het idee gehad dat plassen na het klussen de toestroom van zaadjes daarmee te beperken....maar dat is een fabeltje inderdaad.

9. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Zou het? Mijn man gebruikt zelf ook zo'n handdoekje om het bij hem schoon te maken, is toch niet heel raar??

10. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben "blij" dat iemand deze vraag stelde :),was namelijk zeer benieuwd naar de antwoorden.

wij gebruiken ook handdoekjes, maar heb altijd wel de neiging om gelijk naar de toillet te gaan.......
    als je na tien minuutjes toch naar de wc gaat kan dat dan geen kwaad voor de zwemmende zaadjes?

11. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    nee hoor idd, het maakt helemaal niet uit of je plast of niet hoor, das een geheel andere uitgang ;)

Ik geloof dat de zaadjes al binnen 5 minuten bij je eitje zijn. Voor de zekerheid blijf ik idd ook altijd 5/10 mins liggen, en daarna ook als de wiederweerga naar de WC hihi ;)

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Als ik voortaan bij anderen naar het toilet ga en mijn handen was, kijk ik toch anders tegen die gastendoekjes aan :D

13. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    gastendoekjes hebben idd een hele andere dimensie gekregen :)

wat betreft het plassen erna, snap wel dat het via een andere weg naar de uitgang komt maar dacht meer aan de druk in je lijf ofzo ......

met de benen in de lucht zie ik niet echt zitten hoor,mijn vriend ziet me aankomen als ik dat ga doen, vraagt minstens of het naar me hoofd stijgt ofzo :)
    dames succes allemaal

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Vriendin van me was zwangee met staand klussen onder de douch dus alles kan haha

15. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    onder de douche????nou gaat heir niet lukken hoor, neit lenig genoeg voor :)

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hahaha mij wel hoor lenige vent

17. anonym

anonym Lid

11 feb 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha, wat een onderwerp, maar ik bleef ook altijd liggen en wel 3x zwanger van geworden. Maar dat het 5 min duurt voordat het bij het eitje is, klopt niet helemaal, want je kunt ook zwanger worden van rondzwemmend zaad wanneer je een dag later je eisprong hebt.
    succes!

18. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verhalen allemaal durfde eerst de vraag bijna niet te stellen is toch best wel intiem allemaal:).

Je gaat zeker op een andere manier naar die gastendoekjes kijken als je ze bij iemands anders tegen komt :D

19. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik blijf soms ff 5 minuten liggen en ga dan naar de wc. En heb een rol keukenpapier in mn nachtkastj liggen. Altijd na de daad voor hij er uitgaat pakken we allebei een stuk papier en zodra hij eruit is houd ik het voor de uitgang. Anders kan ik weer beddegoed gaan verschonen en heb daar geen zin in. En hij doet hetzelfde. Niet erg romantisch, maar de andere optie lijkt me nog smeriger. Oh ja, ben toch 2 keer zwanger geraakt ondanks dat het naderhand zoveel uitliep.

20. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat er genoeg op die manier zwanger zijn geworden.
    Ik weet niet of dat er echt mee te maken heeft dat je zwaqnger word maar is dan toch mooi mee genomen:D

Deel Deze Pagina