Scratching in eigen cyclus?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Juudje1501, 14 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Beste allemaal,

na een tijd MMM heb ik in feb 2015 een prachtige dochter gekregen!:)
    Het heeft lang geduurd voor de (vermoedelijke) oorzaak van het niet zwanger worden was achterhaald. Wrsch obv mthfr mutatie. Daar heb ik foliumzuur 5 mg en vit.B.6 voor.
    Om doorbloeding in bm te stimuleren is in de cyclus voorafgaand aan de icsi behandeling scratching gedaan. Ik denk dat dit ook echt heeft bijgedragen aan het zwanger worden! Het was niet echt een fijne "ingreep" maar goed te doen vanwege supergyn:D

Heel graag willen wij een 2e kindje, liefst spontaan... zonder al te veel mmm (tja wie niet;)).
    Nu wil ik vragen of iemand van jullie ervaring heeft met scratching zonder dat dat gevolgd werd door ivf/icsi, dus zeg maar om een spontane zwangerschap meer nestelkans te geven.
    Gebeurt dat überhaupt of is het altijd icm icsi/ivf en wie is daardoor zwanger geworden?
    Eind feb gaan we voor intake 2e sessie, maar ik wilde dit alvast weten.

Bedankt alvast voor jullie reacties!

2. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Niemand?

Niemand die weet of scratching / minor injury / minimal leasion ook in eigen cyclus gebeurt?

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nee geen idee. Ik ken het alleen bij ivf of icsi.

Waarom bel je het ziekenhuis niet even? Volgens mij doen ze het in het Nij Geertgen en in het ziekenhuis van Amstelveen. Gewoon even vragen ;)

4. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Thanks!
    Het staat zeker op m'n vragenlijstje voor de intake.
    Ik was wel erg benieuwd of er succesverhalen van zijn, zodat ik daar beetje op kan hopen.
    Ik ben onder behandeling in Voorburg.

5. Peetje1980

1 sep 2015
    5
    0
    0
    Hoi! Ik heb pas scratching gehad in eigen cyclus voor onze cryo tp in natuurlijke cylclus. Moet de tp nog krijgen dus kan je niet vertellen hoe het afloopt nog.

Deel Deze Pagina